2012. január 25., szerda

Alkoholizáló Nintendo karakterek

Még én magam sem hiszem el, hogy még mindig ennyire él bennem a lelkesedés, és lázasan építem tartalmilag a Mariós oldalt. Nemrég megcsináltam a Super Mario Kart leírását. A leírások egyik fő forrása a Mario Wiki itt minden játékról részletes ismertető van. Többek között érdekességek is, és a Super Mario Kart kapcsán valami olyan érdekes információt olvastam, amit nem akartam elhinni. Miszerint a japán Super Mario Kart-ban ha Bowserrel és Hercegnővel vagyunk, és első helyezést érünk el a bajnokságban, akkor ugye van az ünnepség, mely keretén belül átadják a trófeákat, és amikor elsők vagyunk, akkor kapunk egy pezsgőt, és a Mario Wiki szerint, ha a japán Super Mario Kart-ban Bowser és Hercegnő beleisznak a pezsgősüvegbe. Hát ennek azonnal utána kellett járnom. Kristóf barátom sokat játszik emulátoron Nintendo játékokkal, megkértem, hogy nézze már meg, hogy ez tényleg igaz-e. És képpel igazolta, hogy igen:

Én eddig nagyon elnéző voltam a japánokkal, de erre már én is azt mondom, hogy elborult az elméjük! :D Hogy engedhette ezt meg Miyamoto mester? Még szerencse, hogy a Nintendo of America ezt kicenzúrázta, nehogy a gyerekek is felöntsenek a garatra. Na, ebben az esetben meg tudom érteni az aggodalmakat!

Nincsenek megjegyzések: