2012. január 19., csütörtök

Dualscreen fórum

A Nintendo Magyarország tavaly, amikor elindult a honlapja, indított egy blogversenyt, akié a legjobb Nintendós blog, azzal partneri kapcsolatot létesítettek, az írója tesztelhet hivatalosan Nintendo játékokat. Akár én is indulhattam volna, de két nagy hátrány volt: Ez a blog nemcsak Nintendóval foglalkozik, a másik meg az, hogy a blog csak web4-es lehet. Kíváncsiságból beregisztráltam, hogy milyen az admin felülete, hát nagyon egyszerű, és kevés lehetőség van benne. Úgyhogy részemről puccs, a nyertes pedig a Dualscreen blog lett. Szerintem nem olyan rossz, ha csak blog, akkor a célnak megfelel. És nemrégiben indult a blog fóruma. Külsőre nagyon egyszerű, fogjuk rá, hogy csak most indult, de később majd Nintendós lesz. A fórum meg ugye olyan, amilyen a társaság maga, egyelőre jónak tűnik, de ha a Nintendo Magyarország által ezt akarják hivatalos Nintendo fórumként üzemeletetni, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy édes kevés, ami eddig van, nagyon remélem, hogy mind külsőre, mind témakörre fejlődni fog. És akkor nagyon jó lehet, mint igazi magyar Nintendo fórum. Ajánlom olvasásra a fórum bemutatkozó szövegét, olyan marketing szöveget kanyarítottak, hogy csak lestem! :D

De a szándék mindenképp dicséretes, és szép, hogy építsünk egy nagy Nintendós közösséget, csakhogy nekem ebben már vannak negatív tapasztalataim. V-ADi 2006-ban hasonló szellemben csinált egy Nintendós oldalt, mely a BigN nevet kapta. Az oldal ma már nem létezik, ellenben a fórum, még ha élőhalott mivoltában is, de él. Ez is 2006-ban indult, és az idők során itt egy nagyon jó társaság kovácsolódott össze, de 2008-ban súlyos nézeteltérések miatt két részre szakadt a csapat. Lényegében a mai napig is így van, az eredmény meg látható... Bár az igazsághoz azért az is hozzátartozik, hogy van már MSN-es csoport, és ott beszéljük ki a Nintendós témákat, valamint újabban mániájuk, hogy Steam-en Team Fortress 2-vel, meg a jóisten a megmondhatója, hogy mivel játszanak még. A fórum V-ADié, hogy mit kezd vele, az rajta áll.

Tehát van már tapasztalatom az egységes csapat cél megvalósulásának mikéntjéről. Igazából minálunk is csak annyi volt a probléma, hogy dolgokat másképp gondoltunk, és ezt nem toleráltuk. De ha túl tudnánk jutni azon, hogy mások másképp gondolkodnak az adott játékról, dologról, akkor még nincs veszve minden, csak ehhez érett gondolkodás kell. Én is megmásztam ezt a szamárlétrát, tanultam a saját hülyeségeimből, és habár a csúcsra még nem jutottam el, de azt ki merem jelenteni magamról, hogy elértem egy jóval magasabb szintet. Úgyhogy részemről nincs akadálya, különben nem élesztettem volna újra a Mariós oldalt.

Apropó, Mariós oldal: Most fejeztem be a Super Mario Bros.: The Lost Levels részletes leírását, ajánlom olvasásra.

Nincsenek megjegyzések: