2012. január 8., vasárnap

Antikvár oldal 2. kiadása

Nem tudom, hogy délután mennyien követték a bénázásomat a blogban, utólag kiderült, hogy nem én vagyok a tudatlan, hanem a Wordpress nem enged meg bizonyos dolgokat, mivel ingyenesen használom. Nevezetesen a bannercsere. Kitettem oldalra a társoldalak modult, amit hamarosan le is szedek, mert nem sok értelme van az ottlétének. Röviden a történet: Bannercserét szerettem volna a 3DS Hungary főszerkesztőjével, de sehogy nem akart összejönni, mert hiába tűnt egyértelműnek minden, csináltam minden úgy, ahogy kell, a wp mindig átszerkesztette a linket, amikor el akartam menteni. Ennek ellenére meghagyta az általa készített blog bannerét a főoldalon, amit köszönök szépen. :) Szerintem egész jót csinált:

Mario Yoshival a hátán elindul, csak most nem Hercegnő van rabul ejtve, hanem Okui-san. Visszatérve a történetre, aztán elkezdtem mesélni a Nintendós vágyaimról, ami gyakorlatilag évek óta ugyanaz: Egy nagy Nintendós társaságot összefogni, és tovább terjeszteni a Nintendo hírnevét, hamár az illetéseket nem ügyködnek ezen. Megmutattam neki a még 2006-ban útjára indult Mariós oldalt, és valahogy elgondolkodtam, hogy az az oldal ma is nagyszerű lenne álmaim megvalósításához, így durván 3 év után leporoltam az oldalt, és úgy döntöttem, hogy fokozatosan update-elem. Az oldal: Magyar Super Mario Fan Club Az aktuális infókat tudnám is frissíteni, és kapott is Fantos által új fejlécet, de vajon milyen újdonságok kerüljenek bele? Majd még kigondolom. Ez az oldal régen nagyon jól ment, és nem akarom veszni hagyni, ám van egy nagy kérdés: A mostani lelkesédem hosszútávú lesz? Nagyon remélem. Ha egy idő után nem frissítem, akkor én kérek elnézést, hogy a fellángolásom csak pár napos volt, de mindent megteszek annak érdekében, hogy ne így legyen.

Nincsenek megjegyzések: