2012. február 19., vasárnap

Saját készítésű Super Mario Bros. 3 boxart

Ismét Mario Paint-et ragadtam, most ez sült ki belőle:

Most mondjátok, hogy nem szép! Na jó, legyünk realisták, nem egy mestermű, de annyira élveztem csinálni, hogy már csak azért is közszemlére teszem. Az angol cím alá kiírtam japánul. Majdnem teljesen fejből, ugyanis a Brothers japán megfelelőjében nem voltam teljesen biztos, de így is meglepett a japán dobozon "burazaazu" van írva, azt hittem, hogy "buradaazu" lesz. Ilyen japánul: スーパーマリオブラザーズ 3 tehát "sup... Ja, és akkor most látom, hogy az első két katakana után is lehagytam a hosszú szótagjelzőt. -_- Na mindegy, tehát: "suupaamarioburazaazu san" san = 3. Este megint mást próbálok meg. Ugyanis van 16×16 kockatábla, abban lehet pixeles képeket rajzolni, csinálok régebbi Mario játékok sprite-aiból képet.

Nincsenek megjegyzések: