2012. február 24., péntek

Nintendogs + Cats mizéria

Tegnaptól letölthető letölthető a Nintendogs + Cats demója. Mivel egyébként is meg akartam venni, ezért leszedtem, hogy kipróbáljam. Már az első pár perctől tudtam, hogy nekem az kell, engem egy aranyos macskával bármikor meg lehet vesztegetni! :D De a kutya is nagyon édes volt, és mivel úgysincs lehetőségem saját állatot tartani, legalább virtuálisan legyen. Bár igaz, ami igaz, a fizikai kontaktus nagyon hiányozna, hiszen mondjatok a Földön szebb dolgot, amikor egy macska dorombol az öledben.

Egyébként néhány hete vezette be a Nintendo azt, hogy 3DS játékok demo verzióit letöltheted. Ami önmagában nagyon jó dolog, hiszen ezzel valamennyire visszaszoríthatják a warezt, hiszen vannak (úgy tudom, hogy nem is kevesen), akik csak azért másolnak játékot, hogy kipróbálják, és ha tetszik, megvegyék eredetiben. Ez teljesen érthető, hiszen nem sokan engedhetjük meg maguknak, hogy vakon 11-12 ezer forintért vegyünk egy játékot, és aztán puding próbája az evés elven lássuk, hogy valóban olyan jó, mint ahogy a képeken is tűnt. Az egyetlen hátulütője a Nintendo 3DS demóknak, hogy csak limitált alkalommal (ilyen szófordulatokat is csak én tudok kitalálni) lehet játszani velük kb. 10-15 percig. Az első demo, amit leszedtem a Resident Evil: Revelations. Azt például csak 30× lehetett játszani. A Nintendogs játékkal még ennél is szűkmarkúbbak voltak, hiszen csak 10× simogathatjuk meg kedvencünket. És amiket még lehet csinálni. Etetni, játszani velük, mosdatni őket, és még ami nem jut eszembe. Mondjuk a macska fürdetése érdekes téma, hiszen tudtom szerint nem létezik olyan macskafaj, mely szereti a vizet. Ellenben a Nintendogs + Cats-ben vígan meg lehet fürdetni őket. De annyira van realisztikus a játék, hogy itt is, ahogy dobom nekik a focilabdát, a korongot, a kutya az, aki rohan utána. A macska is megy, miután látja, hogy a kutya érdeklődik iránta, de mindig a kutya kapja el, és ő játszaodik vele, a macska meg a háttérben marad, de amikor hozom a botra akasztott valamit (nem tudtam kivenni, hogy mi az), akkor a cica jön, de nem annyira életszerű a viselkedése, hiszen a való életben a macska nem győzi karmolgatni, de itt meg csak nézegeti, néha utánakap. Lehet, hogy ha tanítgatjuk, sokat játszunk vele a teljes verzióban, akkor úgy kap utána, mint egy vérbeli vadmacska.

Igazából engem meggyőzött, hogy megvenném. Meg is néztem tegnap este, mert rémlett, hogy nem olyan rég még akciós volt az 576-ban, 7990 forint. És tényleg! Mind a három verzió. Morfondíroztam magamban, hogy megvegyem-e, tegnap este azon voltam, hogy még nem, várjunk anyagilag fényesebb napokra, ám ma mégis. Még délelőtt konzultáltam bagszival, hogy a mi véleménye, ő azt mondta, hogy 8000 forintért nem venné meg, mert szerinte túlzottan életszerűtlen az állatok viselkedése, de látta a Konzoljáték Birodalom website-ján, hogy ott van egy használtan 5000 forintért. Fűű, nem rossz, de az a French Bulldog & New Friends. Hát ez pont az a változat, amit a legkevésbé szeretnék. ^^' Ugyanis, amikor ez a program is, mint a DS-es verzió, három kiadásban jelent meg: French Bulldog & New Friends, Golden Retriever & New Friends, és Toy Poodle & New Friends. Amikor megláttam mind a háromnak a borítóját, egyből tudtam, hogy nekem a Toy Poodle-ös kell. Nem vagyok egy nagy kutyabarát, de ez a kutyafajta iszonyatosan édes. Ezért is tettem ki ennek a borítóját felülre. Megnéztük, hogy mi a különbség a különböző Nintendogs + Cats játékok között, és kiderült, hogy csak annyi, hogy mások a "starter" kutyák, tehát azok, melyek közül alapból választhatsz, de később az összes kutyafajta beszerezhető. Hát így már szebben hangzik a dolog, akkor megveszem azt.

El is mentem érte azonnal. Az Üllői úton van a Konzoljáték Birodalom, az 50-es villamossal kell a Kemény Zsigmond utcáig menni, és rögtön látni a páros oldalon. Megnéztem az 5000 forintosat, hát nem lelkesedtem érte, mert német a borítója. Az új játékoknál már én is ragaszkodom az angol nyelvű íráshoz. De végül megvettem, mert hát mégiscsak olcsó. De nem voltam boldog. Istenem, milyen szerencsétlenül festhettem a villamosmegállóban, iszonyúan tépelődtem magamban, hogy visszavigyem, vagy ne? Így nekem igazából nem kell, de ha ez az olcsó... Aztán kigondoltam magamban, hogy úgyis vennék egy Toy Poodle verziót angolul (bár a német borítós játék is angol), így végül úgy döntöttem, hogy visszaviszem. Csak most amiatt volt rossz érzésem, hogy visszaveszi-e egyáltalán? Meg nagyon rendes volt az eladó, nem akartam, hogy megbántódjon. De minden gond nélkül visszavette. :) Tényleg megalkudtam volna emellett, de német borítóval már mégsem kell. Úgy döntöttem, hogy visszamegyek az Europark-ba az 576-ba, és ott megveszem a Toy Poodle verziót. Megvettem volna, de egy darab nem volt már. Egyik verzióból sem. Azt mondta az eladó (aki egyébként Fatman a néhai 576 Konzol fórumból), hogy kisöpörték pesten az összeset, és nem is várható új. De van még vidéken egy néhány, berendelheti nekem, jövő kedden megérkezik. Rábólintottam, mert nem hiszem, hogy a közeljövőben lenne bármikor is olcsón, és igaz, hogy 8000 forint, de van az 576 kártyámon 1350 pont, annyival is kevesebb, mivel levásárolnám. Szerintem 6650 forint egy vadonatúj játékért, amit amúgyis megvennék, egyáltalán nem sok.

És ennyit kiadnék érte, bár ezekkel a casual programokkal (A Nintendogs mellett pl. Brain Training) úgy vagyok, hogy a teljes árukat nem érik meg, mert ezek olyan programok, amik csak az első pár hétben nagyon érdekesek, és ha nem köt le minket, akkor hamar rá lehet unni. Meg csak nem olyan, mint egy Mario, vagy Zelda játék, ami egy életre szóló élményt ad. De így max. 7000 forintot szerintem megérnek.

Ez a háttérkép szerintem tök aranyos! ^^

Nincsenek megjegyzések: