2012. február 12., vasárnap

Zelda: Skyward Sword nyomában

Amíg tegnapelőtt Akira DVD-ről hallottam mélyen leszállított áron, addig tegnap The Legend of Zelda: Skyward Sword játékról hallottam, hogy 5000 forintért van az óbudai Auchanban. Igaz, hogy Óbuda nagyon messze van Kispesttől, de úgy voltam vele, hogy ha tényleg van, akkor megvenném annyiért. Bár mondta a srác Gamer365-ön, hogy már csak 2 darab maradt belőle, és nem biztos, hogy azok is megvannak. Van benne valami, hiszen kinek ne kéne ilyen áron? De mindenképp el akartam menni, hiszen, ha el se megyek, akkor biztosan 0% az esély, hogy meglegyen nekem, de így legalább van. El is mentem, Határ úton felszálltam a metróra, átszállással a Batthyány térig mentem, ott az 5-ös HÉV-re szálltam át. Megmondom őszintén, még soha életemben nem utaztam HÉV-vel, már csak ezért is el akartam menni, hogy megtapasztaljam. Jó volt, és Budapest újabb felderítetlen tájait fedeztem fel, és Óbudán is most voltam másodszor. Kaszásdűlőnél szálltam le, az Auchan a túloldalon volt, hogy megyek át? Sehol egy jelzőlámpa, így nem maradt más, mint átgázolni a hat sávos úton, remélvén, hogy nem gázol el senki. Miután átértem, be is mentem, de sajnos már nem volt Zelda, csak az árcéduláját találtam ott. Még Mario Sports Mix-et találtam 5000 forintért, de azt ennyiért nem venném meg. Ha 2000 forint lett volna, akkor esetleg. Szétnéztem, vásároltam, de nagyon semmi különös nem volt, úgyhogy mentem vissza a HÉV-hez. Nagyon kellemes hely egyébként, de a nagy távolság miatt nem járnék oda. Kirándultam egy jót.

Nincsenek megjegyzések: