2012. február 5., vasárnap

Működőképes Game Boy

Cseri, a 3DS Hungary főszerkesztője önként jelentkezett, hogy megcsinálja a Game Boy-omat. Tegnap átadtam neki, ma visszaadta működőképesen. :) Ezúton is köszönöm szépen, nagyon örülök neki. Majd megkérem, hogy írja meg részletesen, hogy mi a teendő, amikor kifolyik az elem, hogy legközelebb magamtól is meg tudjam csinálni, ha beállna még egyszer egy ilyen baleset.

Így kezembe véve a Game Boy-t, azért sajnálom, hogy nekem akkoriban nem volt, amikor aktuális konzol volt, van egy feelingje, ahogy az ember kezébe veszi ezt a legendás kézikonzolt. A Super Mario Land 2 megy rajta egyébként. Majd holnap játszok vele, ma már eléggé fáradt vagyok.

Egyébként nekem még megvan a Game Boy doboza, viszonylag jó állapotú. Használtan vettem 9 éve, dobozzal együtt adták, azóta vigyázok rá.

Szépen meg lett tisztítva az elemes rész, szinte tele volt száraz elemsavval. Cseri elmondása szerint nekem már nem kell legközelebb szétszednem, mert az is gond volt, hogy nem érintkezett az elemmel rendesen, ezt ónnal pótolta, és nekem már csak a savas részt kell letisztítanom. Szerintem ez a Game Boy még engem is túl fog élni, olyan jó minőségű.

Tegnap hosszú idő után ismét elkezdtem játszani a Pokémon TCG-vel Game Boy Color-on. Nagyon régen nem TCG-ztem már, és nincs már egy lapom sem, de a GBC játék még megvan, ezért ezzel játszok. De ez is olyan Pokémon játék, amit egyszer a kezedbe veszel, és le nem teszed. Már 4 órányi játékidőm van. Egyébként az előző olyan 31 órás volt, azt töröltem. Megint kedvet kaptam a játékhoz sok idő után, de mivel a TCG az drága mulatság, nem ártana kicsit meggazdagodni. Hogy ki nyer a játékban, az három dologtól függ: A paklidtól, a szerencsédtől, és a tudásodtól. És az ellenfél részéről ugyanezek. Az egyik része a tudás hogy ismerd a paklidat, és tudd, hogy mikre képesek a Pokémonjaid, és okosan tudd használni őket. De a szerencsén is nagyban múlik, hogy épp milyen lapok vannak a kezedben, és önmagában a paklitól is, milyen típusú pokékból áll. A kedvenc zeném a játékból a tűz, harcos klub zenéje:

Örömmel játszok vele, az első (harcos) jelvény már megvan, még hét kell.

Ma korán reggel nagy nehezen megtaláltam, hogyan kell Twittert oldalra beágyazni. Jól elrejtették, amikor a saját profilom alatt kerestem, de rájöttem, hogy ha csinálok új profilt a Mariós oldalnak (neki szántam), akkor a kezdeteknél lehet valahol. És tényleg. Úgyhogy most már oda is kiteszem a frissítéseket, érdekességeket, ezzel tartván életben az oldalt.

Nincsenek megjegyzések: