2011. november 21., hétfő

Massugu ni Nintendo 3DS he

Avagy egyenesen a Nintendo 3DS felé. Bizony, nagyon jó úton haladok affelé, hogy meg tudjam venni decemberben. De csakis a Mario pakkos jöhet szóba! A piros 3DS-t sajnálom, mert nagyon jól néz ki, de a Mariós dobozért, és önmagában a csomagért nem nagy áldozat. Bár láttam képet, hogy piros 3DS-sel is kijönne a Mario játék:

Egész jól néz ki, bár szerintem a fehérnek jobban néz ki a doboza, meg ennek olyan rózsaszín-feelingje van. A harmadik meg az, hogy olvastam, hogy ez Amerikában a Hálaadás ünnepére fog megjelenni, tehát egyáltalán nem biztos, hogy lesz Európában is. Úgyhogy szerintem megmaradok a fehérnél.

De most Mariós hátterem van:

Ezt a hivatalos Nintendo oldalról lehet letölteni, szerintem nagyon menő lett. Leghamarabb december 9-én lehet meg, de az jelenlegi állapotok szerint eléggé valószínűtlen, úgyhogy dec. 12-13. Nagyon várom, megéri megdolgozni érte!

Nincsenek megjegyzések: