2011. június 18., szombat

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D és egyebek

Tegnap megjelent a játék. Kinek van már meg? Kerestem egyébként üzletekben, kíváncsi voltam, hogy néz ki, de az 576 KByte üzletekben már elfogyott. Egyébként nagyon tetszik az EU-s borító, van is erről egy jó kép:

Nagyon szép. De érdekes, hogy a Phantom Hourglass óta mindig más borítója van Amerikában a Zelda játékoknak. Nem értem, hogy miért, szerintem sokkal jobbak az EU-s és a japán borítók. Sok jó véleményt olvastam a játékról, azt mondták, hogy sokkal feelingesebb a játék 3D-ben. Még nincs tervben nálam 3DS vásárlás, de szívesen megnézném, hogy mutat a játék.

A héten rájöttem arra, hogy ha csak meg akarom mérni magam a Wii Fitben, arra nem kell beletenni a lemezt, csak tréning alatt. Elég csak a Wii Fit channelt megnyitni. Egyébként 67 kg vagyok, úgyhogy már csak 4-5 kilót kell leadni az ideális testtömeghez. És jól érzem magam, tehát nem éhezek, nem fáraszt az edzés sem, sőt csak egyre jobban megy, úgyhogy nagyon jól haladok.

Kíváncsiságból betettem a DSi XL-be a Super Mario 64 DS-t, hogy megnézzem, milyen. Hát csak meg tudom erősíteni azokat az állításokat, hogy nehéz irányítani. Ez így van. Nem tudom, miért találták ki így, de nem jó. Amúgy abban összeszereztem 2 csillagot, így ott 89 csillagnál tartok. Meg most azt fogom nyomni, mert megyek haza Békéscsabára, és nem akarom vinni a Nintendo 64-et, és szerencsére elég csak egy kézikonzolt vinni.

Nincsenek megjegyzések: