2011. június 22., szerda

100 csillag!

Ennyi van a Super Mario 64-ben. Nekiálltam tegnap este, eredetileg nem akartam ennyit összeszedni, csak gondoltam, elkezdem a Tick Tock Clock-ot, és a Rainbow Ride-ot, de a 14-es pálya annyira magával ragadott, hogy végig is vittem 100%-ra. Hát sokkal könnyebb a pálya, ha meg van állítva az óra. A csillagokat is érdemes így megszerezni, bár a harmadikat és a negyediket elég nehéz álló órával megszerezni, mert a másodpercmutató visz minket a csillaghoz. De például, aki nem akar idegbajos lenni, annak nem javaslom, hogy az óra járásakor szerezze meg a nyolc piros érmét. Ez is nagyon ötletes pálya. A Rainbow Ride meg eléggé nehéz, szerencse is, hogy nem enged oda minket egyhamar. Ahhoz a pályához kell némi játékismeret.

Tegnap örömmel vettem tudomásul, hogy a Wii Fit-ből át lehet vinni az adatainkat Wii Fit Plus-ba. Ezek után még jobban kell a program.

Nincsenek megjegyzések: