2011. június 25., szombat

120 csillag

Készen van 100%-ra a Super Mario 64! Nagyon boldog vagyok. Már csak azért is, mert az utolsó két csillagot nem adták olcsón! Utoljára hagytam a Rainbow Ride-on a 100 érme összegyűjtését, és az utolsó csillag megszerzését, melynek szigetéhez ágyúval kell kilőni magunkat. A poén az, hogy a sziget kicsi, így nehéz eltalálni, hogy pont odaérjünk. Újra is kellett indulnom egy párszor. A 100 érme összegyűjtésében meg nagyon kellenek a kék érmék, amiket nagyon nehéz összegyűjteni, mert falról falra ugrással kell odaérni, és pont addig tart, hogy nekifutásból elérd mind az ötöt. Ha nem sikerül, akkor majdhogynem kaputt. Újra kell indulnom egy jónéhányszor. Tegyünk még említést a Tower of the Wing Cap pályáról, melyről írtam, hogy nagyon nehéz ott összeszerezni a 8 piros érmét. De mint kiderült, csak addig, amíg rá nem jövünk a trükkjére. Ugyanis, ahogy elindulunk a velünk szemben levő érmepárossal kell kezdeni, mert azok vannak legmagasabban, és utána balra kell repülni, úgy érünk egyre lejjebb. Nem tagadom, kellett ehhez a YouTube, de meg akartam előzni egy pár idegeskedő próbálkozást. A Wing Mario Over the Rainbow már korántsem ennyire vészes, holott az majdnem a végén volt. És amennyire tartottam a Rainbow Ride pályától, a többi csillagot annyira könnyű volt összeszerezni.

Úgyhogy lényegében ennyi volt. Bizonyítékként csináltam képet arról, hogy kész van. 14 napos munka eredménye:

Ezzel vége egy szép történetnek. Melyik legyen a következő játék, amivel játszak? Talán ennyi után próbálkozzak meg ismét a Super Mario Sunshine-nal? Még nincs ötletem.

Nincsenek megjegyzések: