2011. június 14., kedd

Saját Wii Fit

Végre tudtam venni saját Wii Fitet. ^^ A Konzolok Szervizében volt használtan 14.000 forint. Van még egy, akit érdekel. Szerintem ez az ár bőven megéri, tényleg nagyon hatásos, és soha semmilyen edzés, semmilyen konditerem nem tudott engem így rávenni a mozgásra, és megtanítani nekem a mozgás szeretetét, mint a Wii Fit. Nem tudom, mi a varázsa, de nagyon kellemessé teszi számomra, és a fogyás is nagyon beindult, már 68 kg vagyok. Tehát már csak 5-6 kg-ot kell leadni az ideális testtömeg eléréséhez. Most csak épp kipróbálni tudtam, hogy minden rendben működik, egy kicsit futottam vele, meg alap step-aerobic. 5 perces kocogás azok után, hogy napi 30 perceket futok, már meg se kottyan. Esküszöm, soha nem hittem volna, hogy ezt valaha az életemben fogom futásra mondani. :D De hát miből lesz a cserebogár. Az aerobic-nak köszönhetően meg javult a ritmusérzékem.

De ha el is érem az ideális testtömegemet, akkor sem fogom letenni a Wii Fitet. Azért vettem meg a programot, és a Balance Boardot, hogy a mozgás számomra már életmód-szerű legyen, akár hosszú évekig is csinálnám. Később, ha majd anyagilag megengedhetem magamnak, akkor majd megveszem magamnak a Wii Fit Plus programot. Abba elvileg sokkal több minden van.

Nincsenek megjegyzések: