2011. június 24., péntek

Super Mario 64 – Már majdnem kész!

Igen, már 115 csillag van meg, és már csak a 15. pálya nincs meg 100%-ra. Legyőztem a Bowsert is, ott is megszereztem a 8 piros érmét. Egy párszor meghaltam a pályán, mert van egy pár ilyen "mégis hogy gondolták, hogy lehet feljutni oda" pályarész, de sikerült. Amin meg vagyok lepve, hogy Bowsert elsőre sikerült megölni! Nem tudom, hogyan, semmi bravúrosat nem csináltam, de sikerült. Az ending videó nem annyira hatásos, de a zenéje nagyon szép. Emlékszem, anno majdnem elérzékenyültem tőle.

A 13. pályán akadtak még nehézségek például a piros érmék összeszerzésével. A vékony gerendán nehéz átjutni, én ilyenkor átváltom a kameranézetet R-gombbal Lakituról Marióra, mert akkor közvetlen mögötte van, közel, így könnyebb követni, és irányt váltani.

Holnap Pokémon találkozó, nem tudom, hogy akkor végig tudom-e vinni 120 csillagra. Szép lenne, de a Rainbow Ride biztosan meg fog izzasztani.

Nincsenek megjegyzések: