2011. június 29., szerda

Kész a Super Mario World

Szinte rekord sebesség alatt sikerült megnyitni mind a 96 kijáratot a játékban. Jóformán 30-32 óra alatt, amiben az aktív játékidő kb. 4 óra volt. 1994 óta ismerem a játékot, azóta annyira evidensé vált számomra, hogy mi hol merre van, hogy nekem már csak apró nehézséget okoz a játék 100%-os végigvitele. Apró nehézségek, melyekkel valószínűleg még 50 év múlva is szembenéznék. A nevezetes Tubular pálya, amire nem is tudom, hogy létezik-e tökéletes trükk. Én vagy magamban megyek, vagy kék Yoshi-val. Ugye kék Yoshi, ha bekap bármilyen színű teknőst, azzal repülni tud, az könnyít a dolgokon valamit, de a pálya végefelé levő rögbis Koopák megszivattak egy párszor. Ami még meg szokta szivatni a játékosokat a Star World 5 pálya, bár ez könnyebben meg lehet csinálni szintén kék Yoshival, de az a lényeg, hogy a pálya elején, de megnyitjuk az egyik kérdőjel-dobozt, akkor érmék jönnek ki belőle. És nem tudom, hogy mitől függ, de nekem az esetek döntő többségében minden balra indul meg. Márpedig jobbra kéne, ha át akarunk jutni a szakadékon. Ebben van segítségünkre a kék Yoshi, aki ha szájába vesz egy Koopa Troopát, akkor át tudja repülni a problémás részt.

Nagyjából ennyi volt a történet. Tegnap kezdtem hozzá, akkor ugye 23 kijáratot nyitottam meg, ma délután elvittem 39-ig, és végül 22 óra és 1 óra között megállás nélkül elvittem a 96 kijáratig.

Nem okozott nehézséget, de azért élveztem. ^^ Végezetül legyen erről is egy kép, hogy kész van:

Nincsenek megjegyzések: