2009. október 2., péntek

Érdekes CD borítókép

Nem írtam arról, hogy az Animecon és a Pokémon találkozó közötti időt Gábor barátomnál töltöttem. Sok játék mellett megmutattam neki Masami Okui: V-sit. CD borítójának az egyik képét.

Megkérdeztem tőle, hogy eszébe jut valami erről a képről? Csak nézi, nézi... Hadd guggoljon, ha jól esik neki. Mondja. De a csíkok... Mutatok rá. Jaa!

Így már más, mi? Nyilván Japánban akkor (1996-os a CD) még nem volt ismert a világ egyik legnagyobb áruházlánca, csak 2006-ban nyílt meg Tokióban az első Tesco, de megnéztem volna Okui Masamit, amikor meglátja az albumának borítója, és a Tesco csíkjai közötti hasonlóságot. Igaz a CD-nél eggyel több csík van. De egyvalamit higgyetek el: Ha Tesco-termék lenne ez a CD, a legjobb minőségű termék lenne!

Nincsenek megjegyzések: