2009. október 9., péntek

Az első

Üdvözlök mindenkit a blogomban! Már isten tudja hányadik blogomat hozom létre, de ez az első ilyen blog, ahol zenei kedvenceimről szeretnék írni. Albumismertető, értékelések, vélemények, ajánlások. Kik fognak helyet kapni? Japánból: Megumi Hayashibara, Masami Okui a nagy kedvenceim, de néha írni fogok Chihiro Yonekuráról, Tomoe Ohmiról, meg egy-két japán énekes/előadóról, akiknek meghallgattam egy-egy albumát, dalát. Magyar kedvenceim: LGT, Zorán, Metro, Skorpió. Igen, én a régi a magyar rock/beat zenét szeretem, és mivel a ’80-as években köztudottan rossz irányba indult el a magyar zene, ezért én itt személy szerint meg is álltam. 2006-ban ismerkedtem meg az animékkel, így letten rajongója a JPOP zenének, mert felfedeztem, hogy a mai japán zene az átlaghoz képest igényes, őszinte és vidám. Ezek számomra nagyon fontos dolgok egy zenében. Meg persze a hangulat. Lényegében ennyi, és akkor lássuk az első album-értékelésemet.

(Megjegyzés: Ez volt az első blogpostom a Wordpress-es blogomban.)

Nincsenek megjegyzések: