2024. június 10., hétfő

Top 25 Paradox Live #24

1Nm8 - EGOlution

Mi tagadás, nagyot néztem, amikor közzétették a Paradox Live Twitter oldalán a 3. album új dalainak dallistáit: Mégis hogy gondolták ezt az "EGOlution" címet? O_O Aztán ahogy meghallottam a dalt, szinte első alkalommal elkezdtem a csapattal együtt énekelni. Utána már az volt a gondolatom, hogy mi van akkor, ha valójában ez a dal azt akarja üzenni, hogy én mindennel, mindennel együtt úgy fogadom el és úgy szeretem magam, ahogy vagyok? Az egómmal együtt is? Ezzel élem meg önmagam evolúcióját? Az 1Nm8 a második idol rap formáció, amelyik ért szórakoztatáshoz, ezért az ő daluk is kiemelkedik a többi közül. És tényleg nagyon jó lett, az auto-tune-nal együtt is az önelfogadásnak egy nagyon szerethető formáját mutatja be.

Nincsenek megjegyzések: