2024. június 27., csütörtök

Mario Kart 8 Deluxe - Küldetés teljesítve!

Teljesítettem a Mario Kart 8 Deluxe-ben kitűzött célt. Megszereztem az angol profilomon mindegyik bajnokságon a legalább bronz kupát. Emlékeztetőként, a következőképp oszlott fel:

  • 50cc: Arany kupa, 3 csillagos minősítés (tehát maximum)
  • 100cc: Arany kupa, 3 csillagos minősítés (tehát maximum)
  • 150cc: Arany kupa, legalább 1 csillagos minősítés
  • Mirror: Arany kupa, legalább 1 csillagos minősítés
  • 200cc: Legalább bronz kupa

Íme a bizonyíték:

Sikerült végülis az összes 200cc DLC-n megszerezni az aranykupát. A simában már effektív megvolt az összes, konkrétan nem foglalkoztam azzal, hogy meglegyen mindenhol az arany. De DLC-ban jó kommunista módjára túlteljesítettem a kitűzött célt. Magam is meglepődtem, hogy mennyire jól ment a végére, mint látható, 3 bajnokságban meglett a 3 csillag is. Pedig igazán kemény volt egy-egy verseny. Nem ugrik be hirtelen melyik bajnokságon volt az, ahol az első pályán 11. helyen végeztem, aztán a többit megnyertem, és végül elnyertem az aranyserleget. Utolsóelőtti helyről volt csak igazán szép nyerni.

Nőtt az önbizalmam az eredmény láttán. Azért is tűztem ki magam elé 200cc-ben a bronzot, mert sokáig úgy voltam vele, hogy annyira gyors a kocsi, hogy nem lehet már komolyan venni a versenyt. Ezért sokáig úgy voltam a 200cc-vel, hogy legyen meg a bronz kupa mindenhol, azzal untig elégedett leszek. De konkrétan mostanság jutott az eszembe, hogy ha azon az elven versenyzek, ahogy a mondás tartja: "A zseni átlátja a káoszt", akkor talán könnyebb lesz elérni a kitűzött célt. Ez volt a jó megoldás, ugyanis ahogy magamban elemeztem, milyen gyors a kocsi, ráérzek arra, hogy mikor kell elkezdeni driftelni, az jó eredményre vezethet. Egy jól bevett hajtűkanyarral akár több helyet is javíthatok. Célegyenesre driftelve érkezni belépőjegy az 1-2 hellyel jobb pozícióra. De tényleg elmebeteg tud lenni egy-egy verseny 200cc-n, ugyanis a gépi ellenfelek is úgy tudják szivatni egymást, ahogy nem szégyellik. Viszont ha én kimaradok ezekből az ütközetekből, pillanatok alatt akár az élmezőnyben tudhatom magam. Nem egyszer ennek köszönhetően nevető harmadikként vagy negyedikként értem be ily módon a célba. Nem győztem kapkodni a fejem után.

Legyek büszke magamra, és mondjam ki, hogy felnőttem a nagyokhoz! Számolni kell most már velem is, tőlem is lehet várni a jó eredményeket. 7 éve, amikor részt vettem a Mario Kart Hungary versenyein, kétségbeesetten küzdöttem a becsületemért, mostanra szerintem ott lennék a jó játékosok között. Mindjárt megyek is online versenyre és kipróbálom magam, hogy teljesítek az igazán profik gyűrűjében.

Nincsenek megjegyzések: