2023. január 4., szerda

Nintendo DS játékok mennyisége megduplázva

Vettem magamnak két €15 értékű Nintendo eShop kártyát, az egyiket Bécsben, a másikat itt, Hollandiában. Eredetileg azért vettem kettőt, mert az egyik hátoldalán németül vannak írva az adatok, a másikon meg hollandul. Eredetileg csak a két külön nyelv miatt vettem kettőt, aztán egymás mellé téve láttam, hogy a holland kártya nagyobb, plusz egy oka lett annak, hogy miért is vettem meg mind a kettőt. Ebből a szempontból is érdekes látni őket egymás mellett.

Mivel már beírtam a kódot (mondjuk a képen le sincs kaparva...), ezért nem baj, ha megmutatom a hátoldalát, hiszen már senki nem tudja felhasználni.

Újabb lehetőség a német és holland nyelv tanulására csak itt, csak nálam. Mindig is szerettem ilyen képeket csinálni.

Egyébként Nintendo DS játékokra használtam fel Nintendo eShop kártyát. Idén március 26-án fog bezárni a Nintendo 3DS és Wii U eShop, és az, hogy Wii U-n is játszhatóvá tettek néhány DS játékot, ezért tudnám ezeket is játszani a YouTube csatornámon. Ehhez a fentebb írt határidőig meg kell vennem azokat a DS játékokat, amikkel játszani akarok. A Game Boy Advance-ek nem számítanak, mert ott van GameCube-on a Game Boy Player, azzal tudok GBA játékokkal játszani. De DS-t csak Wii U-n, úgyhogy ezek prioritást élveznek. Össze is írtam egy listát azokról a DS játékokról, amiket megvennék, itt van. €30-ért tudtam is 3 Nintendo DS játékot venni, az alábbiakat:

  • Mario Party DS
  • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
  • The Legend of Zelda. Spirit Tracks

Ezek a már meglévő 3 Nintendo DS játék mellé kerültek, így most már hatan vannak.

Ezen digitális játéktár fog az elkövetkezendő hónapokban jelentősen bővülni. Egyébként is felértékelődött nálam a Wii U, hiszen a lemezes játékok is jóval olcsóbbak, ezért a Switchen is játszható játékokat Wii U-ra fogom megvenni, amíg nem mennek le Switchre is jobban a játékok árai.

Úgyhogy aki játszik még Wii U-n és akar, felvehet barátnak: Attila_NL.

Nincsenek megjegyzések: