2022. május 21., szombat

Több év után újra Mario Kart versenyen

Alkalmanként eszembe jutott, hogy nincs-e Nintendo Switch-en olyan online Mario Kart 8 verseny, mint ami Wii U-n is. Néha nézegettem is, de nem foglalkoztam vele komolyan. Ezen a héten derült ki számomra, hogy van. Péntekenként van 20.30 és 22.00 között, ez volt az első, amin részt vettem.

Emlékeztem arra, hogy eléggé rosszul mentem régen, Wii U-n. 2 óra alatt 100 pontot elérni külön teljesítmény volt tőlem. Ehhez képest nagyon szép eredmény, hogy most a 7. helyen végeztem 146 ponttal, úgy, hogy ezt 1 óra játék alatt értem el. Mondjuk itt-ott eléggé kaotikus volt, mert ledobott, aztán nehezen tudtam visszacsatlakozni, de végül sikerült. 21.30-ig játszottam, tehát az is plusz pont nálam, hogy 1 óra alatt hoztam össze a 146 pontot. És amikor ott megnéztem az eredményt, akkor a 2. helyen voltam ezzel a pontszámmal, ami szinte álomszerűnek mondható. Még az is lehet, hogy ha visszacsatlakoztam volna, és játszottam volna 22 óráig, akkor kb. 200 pontom lenne a végére.

Természetesen volt most is mindenféle verseny: Volt, ahol a cél előtt előztek be páran, de olyan is volt, ahol engem intett le a kockás zászló, ami azért nagy dolog, mert emlékeim szerint régen soha egyetlen versenyt nem nyertem. Azért ebbe vannak a kihagyott évek gyakorlásai, és hogy mindig sikerült egy kicsit magam fölé licitálni. Maximálisan elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. Ez már mutatja azt, hogy profi Nintendo játékos vagyok és ha arról van szó, akkor tudok jól szerepelni versenyeken. Úgyhogy nagyon örülök a tegnapi versenynek, rendszeres résztvevője leszek ennek péntekenként, még Hollandiából is.

Nincsenek megjegyzések: