2022. május 16., hétfő

AnimeCon 2022. június 10-12. között

No, nem itt, hanem Hollandiában. Ez lehetne az első, amire kijuthatnék. Néztem is a weboldalt, hogy milyen lehetőségek vannak, és esetleg tényleg kint lehetnék-e. De ahogy osztottam-szoroztam fejben, végül elengedtem magamban. Még magyar fejjel kell gondolkodnom árak tekintetében, és tényleg nagyon drága mulatság lenne még. A jegyár is €55 egész hétvégére, a holland vonatjegyárak sem az alacsony árukról emlékezetesek, és jó eséllyel valahol meg is kell szállnom, emellett kajáról is gondoskodni kell, ráadásul ha még vásárolni is akarok ott... Minimum €200 lenne ez a hétvége. Erre egyelőre nincs pénzem. Viszont decemberre kimehetnék. Hollandiában évente kétszer rendeznek AnimeCont, júniusban és decemberben. Hátha télre össze tudnám spórolni a pénzt, és akkor megnézhetem, milyen egy AnimeCon Hollandiában.

Nincsenek megjegyzések: