2012. július 6., péntek

Az első gondolatok az új Okui Masami albumról

Áh, kész! Nekem végem van! Én már annyit dicsértem Okui Masamit, hogy milyen jó dalokat, és albumokat csinál, hogy csak önmagamat ismételném, de az új album háromszori végighallgatása után felmerült bennem a kérdés, hogy honnan szerzi ezt az elementáris erőt még ennyi év után is, hogy képes újat mutatni? Ilyen sokoldalú énekesnővel még nem találkoztam! Olyan kellemes atmoszférát teremt az új dalaival, önkénytelenül is mosolyra késztet, pozitív érzésekkel áraszt el, és elhiszed, hogy olyan dolgokra is képes vagy, amiről eddig álmodni sem mertél.

És nagyon örülök annak, hogy annak ellenére, hogy átment a Lantis-hoz, és a dalok is döntő többsége a kiadó berkein belül készültek, mégis nagyon bennük van az a tipikus Okui Masami életérzés, ami miatt sokan szeretik őt. És egy kicsit javítanak az eladási adatain is. Ha meglesz az 5.000-es összeladás, én azt mondom, hogy teljesítette a küldetését, innestől egyenes út vezet felfelé.

Fel is tettem a Nintendo 3DS-em SD kártyájára az új albumot, hogy tudjam hallgatni az utcán is. A kedvenc dalom a Dogma lett, egy újabb forró hangulatú szenvedélyes dal a Red, és a Jounetsu no Counter dalok után, de mindennél jobb! Eddig is tudtam, hogy kell nekem ez az album, de most... Meglesz ez nekem, úgy éltessen az isten! Persze, lehet mondani, hogy na majd, ha "kijózanodok", akkor majd normálisabb véleményt fogok írni. Háát... A DEVOTION és a God Speed albumokat most is legalább annyira imádom, mint amikor először megismerkedtem vele, és erősen kétlen, hogy a Love Axel esetében ez másképp lenne, miután már most tudom, hogy néhány dal legenda lesz az új korongon. Különben is, kijózanodni... Most mondjátok, hogy kell ennél jobb drog, mint egy Okui Masami album, ami nemcsak hogy ugyanazt a hatást váltja ki (nem, nincs tapasztalatom abban, mire képes a drog), de hosszútávon kitart! Azt hiszem, az elkövetkezendő napokban nem nagyon fogok mást hallgatni. ^^'

Nincsenek megjegyzések: