2012. július 29., vasárnap

100 óra fittség és snowboard

Tegnapelőtt elértem a 100 órát a Wii Fit Plus-ban. Jó, hogy ezt így elértem, csak annak nem örülök, hogy ezt 453 nap alatt sikerült elérni. Ez átlagban 13 percet jelent. Volt olyan, hogy hónapokig elő sem vettem, vagy csak épp néhány percet játszottam vele, és ez igencsak levitte az átlagot. Jó lenne napi 30 percre feltornázni (hogy idevág), de ahhoz nagyon sokat kéne játszani rajta naponta. ^^'

Néhány napja a 3DS Hungary-n az egyik srác meghirdette a Wii Point kódját, hogy ingyen odaadja. Hát azonnal lecsaptam rá. Megadta privátban, tökre meglepett, amikor írta, hogy 1000 pontot ér, és ingyen odaadja. Azt mondta, hogy a 3DS-éhez akarta felhasználni, de nem tudta, hogy oda nem lehet a pontokat aktiválni. Mivel nálam nincs vezeték nélküli internet, ezért elmentem az egyik barátomhoz, Ragnaroshoz, hogy nála aktiváljam. Tényleg 1000 pontot ér. Ez egy Nintendo 64 játék! Elkezdtem nézegetni a listát, hogy mi legyen, a következők voltak a jelöltek:

  • 1080° Snowboarding
  • F-Zero X
  • Kirby 64: The Crystal Shards
  • Mario Tennis
  • Yoshi's Story

Ahogy a címből kiderül, az 1080° Snowboardingra esett a választásom. De ezek azok a Nintendo 64 játékok, melyeket mindenképp meg fogok szerezni. És ha már itt vagyok, akkor aktiváltam a Nintendo csillagokból vásárolt 300 Wii pontot is, így 700 pont kell még a következő Nintendo 64 játékhoz. Erről a játékról már korábban írtam, hogy egyszer akkor régen játszottam vele egyet, megfogott, és azóta is érdekel. És most is. Élőben soha nem próbálnám ki az olyan veszélyes sportágakat, mint a Snowboard, vagy síugrás. Szeretem nézni a téli sportágakat a TV-ben, de legtöbbjükről az jut eszembe, hogy ha nén kipróbálnám, biztosan úgy kéne majd összeseperni a pályán. De visszatérve a játékra, egészen kellemes alkotás. A Time Attacket, és a Match Race-t próbáltam ki. A Match Race-ben egy gépi játékos ellen snowboardozunk, ha nyerünk ellene, akkor tovább megyünk a következő pályára. Három "életünk" (Snowboardunk) van. A Time Attack meg az időmérő edzés értelemszerűen. Megválaszthatjuk a snowboardost, és hogy mely deszkán csússzunk le, függ a győzelem a jó választástól is. Ajánlom mindenkinek.

A Nintendo 64 játékok fent vannak, összegeztem, hogy mely NES, és SNES játékokat szeretném letölteni. Tegnap is elnézve a listát, keresűen vettem tudomásul, hogy el lett hanyagolva a Wii Virtual Console. Ennél sokkal-sokkal több játék jelent meg, és biztosan meg lehetett volna állapodni külsős cégekkel, hogy az ő játékaik is kerüljenek ki. Íme a lista:

NES:

  • Donkey Kong
  • Pinball
  • Donkey Kong Jr.
  • Tennis
  • Soccer
  • Kid Icarus
  • Castlevania
  • Pac-Man
  • Donkey Kong Jr. Math
  • NES Open Tournament Golf
  • Mario & Yoshi
  • Balloon Fight
  • Volleyball
  • Castlevania II: Simon's Quest
  • Yoshi's Cookie
  • Double Dragon
  • Donkey Kong 3
  • Castlevania III: Drakula's Curse
  • Mega Man 5
  • Double Dragon II: The Revenge

SNES

  • F-Zero
  • Super Castlevania IV.
  • Street Fighter II: The World Warrior
  • Donkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest
  • Kirby's Dream Course
  • Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting
  • Kirby's Ghost Trap
  • Mario's Super Picross
  • Super Metroid
  • Super Street Fighter II: The New Challengers
  • Super Punch-Out!!
  • Kirby's Dream Land 3
  • Pilotwings
  • Street Fighter Alpha 2
  • Kirby's Fun Pak
  • Final Fantasy II
  • Aero, the Acro-Bat
  • Aero, the Acro-Bat 2
  • Final Fantasy III
  • Chrono Trigger
  • Prince of Persia

20 NES, és 21 SNES játék. Adjatok sok Nintendo pontot, hogy meglegyen az összes!

Nincsenek megjegyzések: