2012. július 29., vasárnap

aKertCon

A MAT ismét AnimeCont szervez, szeptember 16-án ezúttal a Dürer Kertben! Gyertek el nagyon sokan! Hatalmas buli lesz. A neve egyébként aNiwaCon. Az első pillanatokban nem tudtam mire vélni, ennyire nincs már ötlet? Akkor lehetett volna már AkaiCon, vagy AiwaCon, a két híres japán márkanév után. Aztán arra lettem figyelmes, hogy a Niwa ki van emelve, utánanéztem, ja hogy az kertet jelent. Nagyon ravasz. Mégiscsak jó választás. Ha minden jól megy, én szervezem a karaokét Night-tal (már beadtuk a jelentezésünket, hogy segítők lennénk, már csak a főszervező visszaigazolására várunk), és szeretnénk valami nagyot csinálni. Szó nincs arról, hogy az Adarna fejére szeretnénk nőni, de azt szeretném, ha az emberek jó élménnyel mennének el tőlünk, és szeretnék, ha máskor is mi szerveznénk, ha MAT-os con lesz. Én mindent megteszek az ügy érdekében. Lesz helyben nevezős karaoke verseny, közös éneklés, és még sok minden, ami még nem jutott az eszembe, de ha kigondolom, biztos nagyon jó lesz. Nagyon lelkes vagyok, és annak is örülök, hogy az Adarnások is szinte mind bíztatnak, támogatnak, tanácsot adnak. Hálásan köszönöm nekik! ^_^

Konzol téren is be fogok segíteni, minimum egy konzollal és egy TV-vel (mondjuk, több TV-vel nem is tudok), de Nintendo az lesz dögivel. Ha minden igaz a 3DS Hungary is kint lesz 3DS promóció ügyében. Én nem leszek köztük, de tervezem, hogy a karaokénál az egyik asztalt felhasználom én is 3DS promócióra.

Úgyhogy gyertek el mindenki!

aNiwaCon website
aNiwaCon fórum

Nincsenek megjegyzések: