2012. július 14., szombat

Kemény feltételek a Mario Kart: Super Circuit-ban

Azért vettem most elő ezt a játékot, mert eszembe jutott, hogy amikor megvolt 2005-ben, akkor elértem egy jónak mondható szintet benne, de nemrég szembesülnöm kellett azzal, hogy ebből sokat vesztettem. Így most elővettem, hogy egy kicsit erősítsek benne. Nehéz, nagyon nehéz. Már-már vetekszik a Super Mario Kart szintjével.

Ez volt az első olyan Mario Kart, ahol rangrendszer volt. Nekem mindig csak 2 csillag volt a maximum, pedig a leírásból tudtam, hogy 3 csillag a legjobb, de az valahogy sosem sikerült, és soha nem értettem, hogy miért nem. Hát most megtudtam, hogy milyen kemény feltételekhez kötik a rangokat:

3 csillagos minősítést kapunk, ha:

  • 36 pontunk van
  • Mindegyik pályán jobbat megyünk, mint a Time Trial gépidők legjobbjával
  • Összegyűjtünk 130 érmét (150-et az extra kupákban)

2 csillagos minősítést kapunk, ha:

  • 36 pontunk van
  • Összegyűjtünk 130 érmét

1 csillagos minősítést kapunk, ha:

  • 36 pontunk van
  • Összegyűjtünk 100 érmét

De A kategóriát is csak úgy kaphatunk, ha 36 pontunk van. A Time Trial esetében pedig előre meg vannak határozva gépidők, mindegyik pályán. Ez olyan, mint a Mario Kart Wii-ben a Nintendós személyzet egyik tagja lefut egy időt, és ezzel versenyezhetünk, csupán a Game Boy Advance verzióban csak az idő van beprogramozva. Valamelyiket nagyon könnyű legyőzni, valamelyikkel sokat kell szenvedni, de érdemes gyakorolni.

Nincsenek megjegyzések: