2008. december 20., szombat

Wind Waker – Dragon Roost Island

Még a Windmill Islanden kezdtem, ahol legutóbb mentettem. Egy kicsit körbenéztem. Nagyon kellemes táj. Jó érzés volt itt lenni. Nem is siettem annyira, beszélgettem emberekkel, járkáltam körbe. Majd kiszabadítottam Tingle-t. Tündérnek nevezte Linket, tehát igaz az állítás, miszerint Tingle homoszexuális. Mindegy, adta a Tunerét, majd elment. Aztán megvettem a vitorlát 80 rúpiáért, majd hajóra szállva elmentem a Dragon Roost Islandbe. Megkaptam a Wind Waker pálcát. Emlékszem, amikor először jártam itt, mennyit gondolkodtam, mert nem tudtam, hogy a bombát fel lehet venni. ^^' Elsők között volt ez a Zelda, na. ^^' Sőt, azt hiszem, hogy a második. A Link to the Past után. De ezt most így pontosan nem tudom meg mondani. De aztán nagy nehezen rájöttem, hogy működik a bomba. De most meg az bosszant, hogy nem lehet lerakni a bombát, csak eldobni. Aztán meg célozz, mi? Így elég nehézkes. Nem értem, miért vették ki a bomba lerakásának lehetőségét. Ez megnehezíti a dolgomat. Aztán végülis eljutottam oda. Felülre, az embermadarakhoz. (Nox után szabadon. ^^) Ott egy kicsit ténykedtem. Beszélgettem a kisfiúhoz, aki természetesen nem akarja odaadni a gömböt! -_- Aztán a kislány segített, majd a postásnak kézbesítettem a megfelelő helyre. Utána mentem a lányhoz ki. Fel kellett repítenem a másik oldalra. Kicsit körülményes volt, mire rájöttem, hogy kell csinálni. Nem láttam, hogy változik a szél járása, csak azt néztem, hogy Medli (a lány) mindig másfele repül. Kérdeztem is magamban, hogy talán eleséget talált arrafele, vagy mi? De egy fejbeverésen kívül nem látott arrafele semmit. ^^' Meg nem is láttam mögöttem levő emelkedőt, akkor ezért nem tudott elég magasra felrepülni. Az a lényeg, hogy elment vele egy olyan negyed óra, de sikerült. Adott egy üres üveget. Jól jött, mert keleltt a víz, megtölteni, és megöntözni a bombanövényt. Hogy legyen egy, ami a nagy követ felrobbantja. Ez elsőre ment, így jelentősen megnövekedett a vízszint, így át tudtam úszni a másik oldalra, ahova felrepítettem a lányt. Így elkezdtem az 1. Dungeont, a Dragon Roost Cavernt. Nagyon meglepett. Tiszta OoT-s Fire Temple! A zene szerintem tökre ugyanaz, és a dungeon hangulata. Viszonylag elég sokáig eljutottam, csak azzal a százlábúval, Magtaillel gyűlt meg a bajom. Nagyon idegesítő volt, hogy egy viszonylag kis helyen kellett kétszer megsebezni, majd amikor összegömbölyödik, addig ütni, amíg meg nem semmisül. Nekem mindig visszament a tűzbe, ami azt jelenti, hogy felgyógyult a sebzéséből. Szóval nehéz dolog volt. Egyszer sikerült, elég sokáig eljutottam, Medlit is kiszabadítottam. Többen is rám szálltak, rém könnyű volt megölni őket. Amikor kiszabadítottam, odaadta a Grappling Hookot. Amit, ha felkötünk, lehet hintázni. Persze nemcsak hintázásról szól az egész. Na de, ahol elhasaltam az a hely, ahol a nagy láda volt tűzzel körülvéve, és a kapcsoló nem marad lekapcsolva, de van egy másik Magtail, amit nem kell végleg megölni, csak addig, amíg össze nem gömbölyödik. De mivel nem lehetett csak lerakni, csak eldobni, nem találtam el egyszer sem. És mindig "visszatért" régi alakjához. És itt haltam meg. Nagyon megnehezítették a dolgomat. Na majd holnap, meglátom, hogy sikerül-e megcsinálnom.

Végül megcsinálta Sylar a Toon Linkes Ikont, szerintem nagyon jó lett:

Ma nappalra egy apró meglepetést tartogatok.

Nincsenek megjegyzések: