2008. december 23., kedd

Super Smash Bros. Brawl marathon

Amióta van netem a Wiire, sokféle emberrel találkoztam. Nagyrészükkel sajnos nem jó játszani, mert csalnak, érződik, hogy csak a győzelemre mennek, és arra, hogy elrontsák mások játékélményét. Ezt már tapasztaltam, amikor a Mario Kart DS-sel megismerkedtem az online játék fogalmával, akkor azt hittem, hogy de jó lesz, játszok a világ Mario Kart DS tulajaival! Erre mit kapok? Egyik jobban csal, mint a másik... Ezt egy kisebb csalódásnak éltem meg, de azért nagyon szerettem volna, hogy Wiire is legyen netem. Ez a múlt hónapban megvalósult. Ekkor úgy álltam neki a Mario Kart Wiizésnek, hogy tudtam, hogy lesznek csalók, és nem arra megyek, hogy 1. legyek, hanem, hogy játszak, ahogy tudok. Persze, ha első leszek, örülni fogok neki. Persze barátokkal a legjobb játszani.

Pláne tegnap éjjel. Hárman Brawloztunk online: Ricsi, Csabi és én. És poénból beállítottuk, hogy 1 élettel játszunk, és damage ratio 2.0 Tehát a sebzések duplaannyit "érnek". És akkor így tök jó volt, fél perces meneteket vívni. De a legjobb az volt, amikor 99 életre állítottuk be, dupla sebzéssel. Én voltam Meta-Knighttal, Ricsi volt Zeldával, Csabi meg Linkkel. És a Brawlos Zeldás pályán. És a "marathon" szó idevág, mert ez a csata 42 perces volt. 1.42 és 2.24 között volt. Hihetetlen élmény volt. Ezekért az értékes percekért imádok játszani! Aztán hajnali háromig folytattuk. Majd elment a Ricsi. Mi meg Csabival Mario Kart Wiiben folytattuk a menö játékot. Egészen reggel 6 óráig játszottunk. Milyen érdekes, hogy most teljesen mások játszottak, vagy én voltam erősebb, de semmilyen csalást nem észleltem. Nem mindig voltam első, sőt, utolsó is voltam, de így igazi a játék. Hogy mindenki JÁTSZIK, és nem azon van, hogy első legyen. Szóval ez az igazi játék, és remélem, hogy sokáig lesz még benne részem. ^^

Nincsenek megjegyzések: