2008. december 17., szerda

Wii és DS Friend Code-ok

Egyébként a Megumi Hayashibara miatti mámorom okán abban az időben szinte semmit nem játszottam! De most november közepén sikerült netet varázsolni a Wiimbe, ezért most már online is tudok játszani. Mindig hívnak, hogy játszak Mario Kart Wiit meg Super Smash Bros. Brawlt. Most ebben a blogpostban megosztom a Friend Code-jaimat, aki akar játszhat velem, csak majd a kommentek közé írja meg a sajátját is. Tehát:

Wii kódok:
Wii Friend Code: 2015 9860 2360 3865
Mario Kart Wii Friend Code: 2535-7067-5185

Click here to level up my license!

Super Smash Bros. Brawl Friend Code: 0774-7701-1922

Click here to level up my card!

DS kódok:
Mario Kart DS Friend Code: 4210-0631-9367
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Friend Code: 4296-2907-0615

Ilyen kártyát egyébként bárki tud csinálni, aki Level upolja a kártyámat, akkor a weblap több lehetőségei közül felajánlja a saját kártya készítését. Én jónak tartom.

Egyébként annyira nem vagyok jó játékos. A Brawl számomra kifejezetten nehéz, mert rengeteg mindent lehet csinálni, és nekem nehéz észben tartani hirtelen játék alatt, hogy melyik gomb mit csinál, vagy hogy milyen lehetőségek vannak. A Mario Kart Wiin meg elértem egy bizonyos szintet, ami elég jónak mondható, átlagban 6000-6500 pontom van, de szeretek játszani. Ugyanez van a Mario Kart DS-sel is, bár ennek eléggé kezdetleges az online szolgáltatása. A Zelda Phantom Hourglass online-ját, a kergetőzést, imádom! Könnyed kikapcsolódás! ^^

Nincsenek megjegyzések: