2008. december 20., szombat

Zelda CD scannek

Na kis meglepetés, amit éjjel ígértem, megérkezett. Ami nem más lesz, minthogy bescanneltem a Zelda OST CD borítókat, amik megvannak nekem, és megmutatom.

Egy korábbi posztomban már beszéltem arról a 2 CD-ről, ami megvan nekem, ma úgy döntöttem, hogy kirakom mutatóba, hogy ti is lássátok, milyen szépek lettek. Először az Ocarina of Time-ot rakom ki:

Ocarina of Time OST CD

1. kép: Ocarina of Time borítóképe (jobb oldalt) és a hátsó borítója (bal oldalt)

2. kép: A másik két kép a külső borítóról (mivel a korábbi postomban írtam, hogy ez kihajtható)

3. kép: Belső borító első része, ahol a tracklist van felsorolva 1-54-ig. Angolul, majd mellette japánul.

4. kép: Tracklist 55-től 82-ig, valamint jobb oldalt Koji Kondo üzenete a CD vásárlókhoz.

5. kép: Hátsó borítójának külső része.

6. kép: A hátsó borító belső része, benne Hyrule atlasz, és az album készítőinek listája.

7. kép: Slide matrica. Amit írtam korábban, Japánban szokás CD-ket Slide matricával ellátni. Mint díszítőelem, és ide kerülnek fel az egyéb adatok, általában Japán nyelven.

Wind Waker OST CD

8. kép: A borítókép, és a hátsó. 1. és 8. oldal.

9. kép: A borító 2. és 3. oldala.

10. kép: A borító 4. és 5. oldala.

11. kép: A borító 6. és 7. oldala.

12. kép: A hátsó borító külső része.

13. kép: A hátsó borító belső része.

14. A Wind Waker OST CD Slide matricája.

Nincsenek megjegyzések: