2008. december 23., kedd

A karácsonyi ajándék megérkezett!

Izgultam, hogy vajon, meghozza-e a postás a The Legend of Zeldát GBA-ra, de meghozta. ^^

Teljes állapotában van, ahogy a Vaterán meghirdette az eladó, úgyhogy pozitívat kapott. Már várom a jövő hétfőt a csere okán a Game Parkban, nagyon remélem, hogy össze fog jönni. Addig még van 6 nap. Már ma megkaptam, nemigen akartam várakozni holnapig, meg nem is vagyok az a fajta, aki a december 24-ét az ajándékok miatt várja. A család együttlétét sokkal fontosabbnak tartom immár, mindazonáltal szeretek ajándékokat kapni, meg adni, de ezt nyíltan vállalom. Számomra a karácsony ilyen téren kettős. De holnap biztos szép nap elé nézek.

Egyébként elhatároztam, hogy ha már 6 nap van hátra, akkor itt is végigviszem az első Zeldát ezennel négyszer lesz végigjátszva. Az első Dungeont végig is vittem. A főellenséget, a Aquamentust 2 bombával is meg lehet ölni. A 2. Dungeonnál meghaltam, és itt mentettem. Egyébként ellentétben a Zelda II-vel az első Zelda GBA-s emulációja tökéletes. A zene is rendben van, a grafikai megjelenítés is hibátlan. Szóval jó játék ez nagyon. Ajánlom mindenkinek. Már aki nem riad vissza a nehét játékoktól.

Nincsenek megjegyzések: