2008. május 7., szerda

Wind Waker Pak GC

Egyszerre imádom, és utálom az eBayt. Most találtam egy ilyet:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=220231927697&Category=72465&_trksid=p3907.m29

Ez nem más, mint egy Wind Waker kiadású GameCube, teljesen újszerű állapotban, postával együtt 60 font, vagyis kb. 20000 forint. Én úgy örülök, hogy lehet ilyet kapni, csak annyira utálom, hogy nem tudok előteremteni 20000 forintot. Most eladhatnám az én GC-met, de utálok eladni, mert csak az idegeskedés van utána. Hogy kinek adjam el, hol hirdessem meg, mennyiért vennék meg? Egyenlőre nem rakom ki sehová. Van egy barátom, akinek van egy ismerőse, akinek van egy konzolos boltja. Azt mondta, hogy hétvégéig beszél vele, lehet hogy ott sikerül. Mondjuk annyira nem sürgős, mert május 15-ig van kint ez a GC. Esetleg valaki megvenné az enyémet? 😅

Nincsenek megjegyzések: