2008. május 1., csütörtök

Twilight Princess fejlemények

Voltak problémáim a TP-vel még amikor farkas voltam. Amikor be kellett gyűjteni a láthatatlan könnyeket, akkor volt az a három árnyék. És hirtelen nem tudtam, hogy megölni őket, mert tudni kell róluk, hogy amikor kettő meghal, akkor a harmadik mindig újraéleszti őket. A Zelda játékoknak nemcsak a logikai feladatok a védjegyeik, hanem az is, hogy minden ellenfélnek vannak erősségeik, és gyenge pontjaik. És a gyenge pontjaikat kell megtalálni. Ezeknek az árnyékoknak az összetartozás, az egység az erősségük. Viszont két részre oszlanak. Először azt kell megölni, amelyik egyedül van, aztán a másik kettő köré olyan kört kell képezni, és az önmagában megsebzi őket, és ha megszünetjük a kört, akkor a másik kettő egyszerre hal meg. Mindez szép és jó, de ezt nem tudtam. Azt tudtam, hogy van a kör, de hogy az sebzi is őket, arra nem gondoltam volna. A másik meg az, hogy ahány embert megkérdeztem, annyiféle módon mondták el, hogyan kell egyszerre két árnyékot megölni. Az egyik azt mondta, hogy a kör képzése után támadni kell. A másik meg azt, hogy elég csak a kört képezni, a harmadik meg azt, hogy meg is kell szüntetni a kört! Gyakrolatilg a létező összes verzióval el voltam látva -_-‘ Na mindegy, végülis az a lényeg, hogy végül meglett az összes könnycsepp, így megszűnt a sötétség a vidéken. Aztán bementem a Forest Temple-ben, amit ezzel az erővel ki is végeztem. Marha könnyű Dungeon volt! Csak a szélbumerángot kell megszerezni, aztán onnstól kezdve sima ügy! A főellenséget (Diababa) meg egy kis logikával könnyű volt kivégezni. Na hiszen, ez még csak az első Dungeon volt, és még van nyolc!

Nincsenek megjegyzések: