2008. május 29., csütörtök

FPS lett volna az Ocarina of Time???

Az egyik nagyszerű gamer oldal, a Gamer 365 mai hírei között felvázolt egy alternatív jelent. Több játékról is írt, többek között arról, hogy FPS lett volna az Ocarina of Time. Az oldal szerint, amikor az Ocarina of Time-ot tervezték, és ezzel a Zelda játékszéria is 3D-be költözött, akkor belső nézetesbe tervezték a játék, ezzel még jobban emelvén Hyrule földjének felfedezésének az élményét. Ez annyival javított volna az egészen, hogy nagyobb erőforrás jutott volna a grafikára, háttérre, kidolgozottabb lettek volna az ellenfelek. És új stílusban próbálták volna ki a szériát, FPS-ként.

Csak aztán később eszükbe jutott egy olyan, hogy Linknek legyen gyerek és felnőtt formája, és ezért vetették el a belső képernyős ötletet, hogy jobban szemléltessék, hogy épp melyik Linkkel van dolgunk, így végül megmaradtak a harmadik személyű perspektívánál.

Mondjuk azt nem lehet kizárni, hogy a jövőben nem lesz így. Egyes vad pletykák szerint a következő Zelda játékot, a nagyhírű Metroid játékok fejlesztéséért felelős Retro Studios csinálná, ezzel átértelmezvén az egész Zelda Franchise-t.

Konklúzió: Az, hogy az Ocarina of Time a világ legjobb játéka, hűen tanúsítja, hogy a lehető legjobban döntöttek, hogy végül megmaradt kalandjátéknak, RPG elemekkel megfűszerezve. Ugyanakkor a feltételezés nem alaptalan. Lehet, hogy a Link's Crossbow Training megalapozta a következő Zelda játék alapját? Lehet, hogy tényleg FPS lesz a következő Zelda? Nem tudni. De nem kell megijedni. Ha valóban a Retro Sudios csinálná a következő Zeldát, akkor biztosak lehetünk benne, hogy egy minőségi játékot kapunk a kezünkbe. Másfajta játékot, de nagyon jó lesz!

Nincsenek megjegyzések: