2008. május 12., hétfő

Super Smash Bros. Melee – Meglepő fordulatok

Itt volt nálam tegnap este az egyik unokatestvérem, aki szintén szokott játszani, bár ő inkább a PC-s játékokat részesíti előnyben. A nap 24 órájában WoW-ozik. Tegnap este valami folytán csoda történt, és átjött hozzám is játszani. Kipróbálta a Link’s Crossbow Traininget, és nagyon élvezte. Meg a Wii Sports-szal is jól elszórakoztunk. Érdekes egyébként, hogy Wii Sports is hogy meosztja az embereket. Valakinek csak egy buta techdemo, de valakik szerint nagyon élvezetes játék. Nos, mi az utóbbiakhoz tartozunk. Viszont ami számomra meglepett, hogy a Super Smash Bros. Melee-ben milyen erősek a Zelda karakterek. Young Link az annyira nem erős, de hihetetlen gyors. Link meg erőset tud ütni, de aki igazán meglepett engem, az Zelda. Nem gondoltam volna, hogy egyetlen egy ütésével 12%-ot sebez a másik félen. És akkor még nem is beszéltünk a speciális támadásairól, amellyel jól arrébbvittem Bowsert (Az unokatestvérem Bowserrel szeret lenni). A teleportálás is nagyon hasznos dolog. Bár Sheik annyira nem erős, inkább Zeldával voltam. Ganondorfnak is vannak olyan speciális támadásai mellyel 20-at is tud sebezni. Csak ő meg végtelenül lassú! És sikerült megszerezni egy rejtett karaktert is, Pichut, akinek azért örülök nagyon, mert a GameFaqs szerint Young Link ellene nagyon hatásos. Ki is próbálom most azonnal!

FRISSÍTVE!

Nagyon jól ment. Hetes szinten Pichu sima ügy volt. Nyolcason is ment, de azért rezgett a léc, kilences szinten meg már alulmaradtam. Úgy volt, hogy mindkettőnknek 1-1 élete volt, de Pichu talált egy Heart Containert, és ez mentette meg. De kétségtelen, hogy nagyon jó Young Link Pichu ellen. Érdekes, hogy Pichu csak 1-2%-okat sebez, én meg 10-12-ket. Szóval most mindenképp kapott egy kis életerőt nálam a SSBM. Nem játszok vele annyira gyakran, meg nekem nincs is meg olyan nagyon régóta. 2006. október 7-én vettem meg a Pecsában (azért emlékszem rá napra pontosan, mert a 2006-os Őszi aminecon napján vettem meg). Jó játék ez, csak inkább társasági játék, akkor kerül elő, amikor vannak itt egy néhányan.

Nincsenek megjegyzések: