Tetszett ez a Dungeon. Tele volt jó ötlettel, a fizika törvényeit alkalmazva. Csak az a Krokodil nem tetszett, akinek a farkát kellett megsebezni! Ugyanis a direkt a platform szélén áll, hogy én csak azért is beleügyeskedjem magam a lávába! És az nagyon nem jött jól az én beleélős lelki világomnak hallani, ahogy rotyog a láva, miközben Link benne van T_T De aztán tetszett ez a falon mászás elv, meg az az óriás mágnes, mely vonzotta a vascipőt. Nekem sem sikerült azonnal kitapasztalni, hogy mi hol merre van, de utólag mindig sikerült, csak már egy kicsit sok volt a falon mászásból! És már a plafonon is a krokodil? 🤔 Esküszöm, ha még egyszer a falon kell másznom, én másnapra megtanulok pókhálót szőni! 😅 A főellenség meg? … Nagyobb a füstje, mint a lángja! És itt most szinte szó szerint kell érteni! Ugyanis Fyrus nem más, mint egy lángoló szörny. És nagyjából úgy kell megölni, hogy a a 2 szeme között fényt kell nyíllal megcélozni, ekkor megbolondul, elkezd össze-vissza járkálni. Ekkor meg kell ragadni a láncot (vascipőt felvenni) és addig húzni hátra, amíg el nem esik. Ekkor jól megkardozni a nyíllal megsebzett részt. De most gondolkodom azon, hogy lehet, hogy itt se fontos használni a nyilat? Mert ez a Fyrus eléggé könnyen szem elől veszít minket, inkább azért kell, hogy nem tudjon támadni. Mert amikor megbénul, akkor nem tud támadni. Amikor meghal, akkor derül ki, hogy egy elátkozott Goron volt. Hogy mi rossz fát tett a tűzre, azt már nem tudom. Aztán itt mentettem.
Más: Zelda film készülget állítólag. Közismert az az IGN-es videó, melyet április 1-jén mutattak be, hogy megvicceljék a rajongókat. No most ez a YouTube-os videó esküszik rá, hogy nem hamis, és tényleg készül ilyen videó. Én már egy szavukat sem hiszem! Előbb lássam a moziműsorban! Különben is. Miért pont 22 évvel a játék megjelenése után jut eszükbe filmet készíteni? Az Ocarina of Time idejében kellett volna! Szóval továbbra sem hiszem el, és nem is fogom. De a linket azért berakom:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése