2008. május 4., vasárnap

Majora's Mask

Megmondom őszintén, hogy nem vagyok az emulátorok híve, de annyira fúrta az oldalamat a kíváncsiság, hogy milyen lehet a Majora’s Mask, hogy leszedtem egy Project 64-et, és a Majora’s Mask ROMot, és kipróbáltam. Olyan sokat nem láttam, mert aztán nem tudtam, hogy mit kell csinálni. De a bevezető videó nagyon tetszett! Mindenek előtt tudni kell azt, hogy ez az egyik olyan Zelda játék, mely nem Hyrule földjén játszódik, hanem Termina földjén. Ezen a vidéken békésen éldegélnek az emberek. Talán nem is sejtik, hogy végzetes tragédia előtt állnak. 72 óra múlva a Hold be fog csapódni Termina földjére, végzetes pusztulást okozva ezzel. A mi feladatunk az, hogy megakadályozzuk ezt. Amint Link erről tudomást szerez, Eponára pattan, hogy megmentse Termina földjét. De ez sem ment simán. Megjelenik a képben egy ún, “koponyagyerek” (Skull Kid) aki meg akarja akadályozni, hogy Link megmentse a vidéket. Két tündére van neki, gy fehér, és egy fekete. Ezt a két tündért megkéri arra, hogy idegesítsék fel Eponát, hogy ledobja Linket a hátáról. Az akciója sikeres volt. Link eszméletlenül fekszik a földön. Koponyagyerek átvizsgálja Linket, hogy nincs-e nála valami hasznos tárgy. Ott látja nála az Okarínát, amit szép szerével elcsen tőle. Link gyorsan magához tért, de nem időben. Amint meglátja, azonnal Eponára pattan, és elszalad vele. Link megpróbálja utolérni őket, de reménytelen. Bent a barlangban Linkre ráadja a Deku maszkot, így lett Deku Link. Koponyagyerek elhagyja a térséget, ám a fehár tündért maga mögöt felejti. Hát nincs mit tennie. Ha ki akar szabadulni, muszáj lesz csatlakoznia Linkhez és segíteni neki.

Én addig jutottam el, hog a North Clock Townban kellett megkeresni Jimet, de nem találtam. De egyébként elgondolkodtató a játék. Ugyanis tudni kell, hogy a játék 1 óra az annyi, mint nálunk 1 perc. No most, ha én 72 perc alatt nem találom meg Jimet, akkor bekövetkezik a tragédia, és vége az egész játéknak? Vagy hogy gondolták ezt? Sőt az Okarínát kell 72 perc alatt megszerezni, ha jót akarunk magunknak, hisz azzal vissza lehet menni az időben. De ezt a részét nemigen tudom elképzelni. Na majd meglátjuk, hogy mit sikerült kihozni. Egy biztos, hogy egy olyan fantasztikus játék után, mint az Ocarina of Time, nem jöhettek ki akármivel. Már csak ezért játszani fogok vele, hogy lássam, hogy mi történik. Egyébként grafikailag ott van a legszebb N64-es játékok között. És a zenéje is iszonyat hangulatos. Sokat átvettek az OoT-ből, de az újak nagyon jók lettek.

Nincsenek megjegyzések: