2008. május 20., kedd

Újra Ocarina of Time

Az este elővettem az Ocarina of Time-ot. Mert bár végigvittem, de azért még nincs minden megszerezve. Ma pl. a Jeges Nyilakat próbáltam megszerezni a Gerudo Fortressben. De előtte tettem egy kis kirándulást a Water Temple-ben és a Spirit Temple-ben. Látni akartam még egyszer azt a 2 Dungeont, amelyhez a legszomorúbb és a legvidámabb élményeim kötődnek. A Water Temple-ben erősen visszajöttek azok az érzelmek, amit akkor éreztem. Hogy nagyon megszenvedtem vele, de megcsináltam! Egy pillanatra eszembe jutott Princess Ruto és a Morphával való könyörtelen harcom, és egy kicsit összeszorult a szívem. Nem tudnám még egyszer megcsinálni. Egyébként most szombaton voltam az egyik barátomnak a Szabolcsnak a születésnapján, és ott volt még Krisi, Norbi és Shadow. És Krisi elhozta az N64-es Ocarina of Time-ját, hogy segítsen a Szabolcs, mert elakadt a Water Temple-ben. A Főellenséghez hiányzott a nagy kulcs. És amikor bement Krisi a főellenséghez, akkor én kimentem a szobából azzal az ürüggyel, hogy éhes vagyok. Holott csak nem akartam még egyszer látni a Morphával való küzdelmet. Bár Krisi elég hamar végzett vele. Aztán meg átmentem a Spirit Temple-ben, ahol soha nem éreztem magam annyira jól, mint ott. Másodjára is nagyon jó volt visszamenni. Jó érzés volt csak úgy, céltalanul járkálni bent, felidézni a csodás felfedezéseket, és hallgatni ezt a mindent überelő zenét. Amikor eleget járkáltam, akkor kijöttem, és Lake Hyliába teleportálva mentem el Gerudo Valleybe. Nagyon meglepett, amikor láttam, hogy áll a híd! 😀 A Gerudo Fortressen keresztül vezet egy bejárat a Gerudo’s Training Groundba, ahová 10 rúpia ellenében bemehetünk. Jó hely ez. Ez is tele van könnyedén felfedezhető titkokkal. Ennek a mellékküldetésnek az a lényege, hogy a bejárattal szemben van egy ajtó, ami egy teremhez vezet, az meg tele van elzárt ajtókkal (8 ilyen van) No most az a helyzet, hogy az elején mindkét irányba el lehet indulni. És én úgy voltam vele, hogy akár balról, akár jobbról indulunk el, így is megtaláljuk a nagy ládához bezető utat. No most csak a bal oldali ajtó vezet oda, én meg olyan szerencsétlen voltam, hogy a jobb oldalon indultam el. Azért pech, mert elég lett volna csak 6 kulcsot megszerezni, és nem kéne most azon törnöm a fejem, hogy hogyan szerezzem meg a 8.-at. Ugyanis azt tudom, hogy hol van, de nem tudom megközelíteni. Azt láttam az Igazság Lencséjével, hogy alulról meg lehet közelíteni. Le is mentem eggyel lejjebb. kerestem az átjárót, de sehol nem találtam. Úgyhogy egyenlőre ugrott a Jeges Nyilak. Majd talán holnap.

Nincsenek megjegyzések: