2014. február 24., hétfő

Família Kft. ismertető

A hatalmas érdeklődést meghálálva mindegyik Família Kft. részhez írtam ismertetőt, melyeket kitettem letöltésre.

Família Kft. pack I.
Família Kft. pack II.
Família Kft. pack III.
Família Kft. pack IV.

Hálás köszönetem Haftenling nevű kommentelőnek a sok-sok Família Kft. epizódért, amit belinkelt a kommentek közé. Hatalmas élmény volt újra látni a 314. részt. Igaz, hogy annak idején csak egyszer láttam, de annyira megmaradt bennem a történet, hogy most is emlékeztem jelenetekre, és ahogy néztem, úgy ugrott be az egész történet. Nagyon sokat kaptam kommentben, azt mind megnézni... Lesz mivel tölteni a kényszer-szabadidőmet. :D Bár inkább dolgoznék...

Veszem fel az utolsó részeket, amik megvannak, hamarosan kikerülnek.

Nincsenek megjegyzések: