2014. február 25., kedd

Família Kft. részeinek listájának bővítése

Még mindig a tegnapi letöltésnek hálát mondva bővítettem a részek listáját, egészen a 234. részig, mivel a letöltésekben benne volt maga az epizód cím is. Nincs meg mindegyik, azokat xxx-szel pótoltam ki, de a lista továbbra is ezen a linken érhető el:

A Família Kft. részeinek listája

Még egy hatalmas kérésem lenne: Ha meglenne a 326. rész, azzal nagyon boldog lennék. Nem tudtam, csak a 16. percig felvenni, mert pont a végénél járt a videokazetta, és emlékszem, azt reméltem, hogy van még rajta annyi hely, hogy kifér az egész, de a 2/3-ánál megtelt a szalag, és ekkora hiányossággal nem láttam értelmét, hogy feltöltsem. Természeti katasztrófa a címe. Ha ez is meglenne, én kimondhatatlanul boldog lennék.

Nincsenek megjegyzések: