2012. augusztus 8., szerda

Successful Mission

Sikerült! ^_^ Közel 2 hónap alatt sikerült leadni 7 kilót, és elérni az ideális testsúlyomat, 64,2 kg. Nem volt annyira nehéz, ha valaki tényleg meg akarja csinálni, az igenis meg tudja. Nálam úgy volt, hogy az elején nagyon benne voltam, szinte igényeltem, hogy kevesebbet egyek. Az alábbiakból jól le tudtam fogyni:

  • Kefir zabpehellyel
  • Natúr joghurt müzlivel
  • Kukoricapehely tejjel
  • Virsli
  • Halrudak
  • Sajttal töltött pulykamell
  • Kukoricasaláta
  • Zacskós leves
  • Abonett
  • Alma
  • Görögdinnye

Most így hirtelen ennyi jutott eszembe. Az elején még ettem rizst is, fogytam vele, de egy idő után megállt, és azt gondoltam, hogy a rizs miatt van ez, úgyhogy kivettem az étrendemből, meg is lett az eredménye: További fogyás. Viszont a második felétől már nehezebb volt. Mert ahogy éreztem a pizza illatát, úgy egyre inkább hiányérzetem volt, és már úgy voltam, hogy egy epres tábla csokiért a fele királyságomat odaadnám.

Na persze tudom, hogy megtartani sokkal nehezebb, mint elérni. Nem is tudja, mennyire szerencsés az az ember, aki nem hajlamos a hízásra. Mert nekem mostantól figyelni kell, hogy ha esetleg jojó-effektusra ítélném magam, akkor sokkal kisebb "tartományban" mozogjon az a bizonyos jojó. De tegnap megjutalmaztam magam egy pizza szelettel, a Határ úti metrómegállóban. Ott nagyon finomat adnak, hihetetlen jól esett. De nem elveszíteni a tudatosságot!

És a végén: Elég sokan keresik nálam a Família Kft. részeket. Ez eszembe juttatott egy ötletet, augusztus végétől kivitelezésre kerül, ha minden jól megy.

Nincsenek megjegyzések: