2012. augusztus 23., csütörtök

Lezárt account

Az utóbbi időkben többször kaptam a MediaFire-től üzenetet, hogy töröltek egy-egy letöltést, mert sérti a felhasználási feltételeiket. Nemrég megpróbáltam belépni a profilomba, de nem tudtam, mert lezárták. Gondolom, ez végleges. Azt nem tudom, hogy kit zavart, az egyetlen jogos ok, ami miatt bejelenthette, az a szerzői jogok védelme. Engem olyan értelemben nem foglalkoztat, hogy most csinálok egy másik profilt, és megmutatom, hogy senki nem állhat az utamba, csak egy jó módszernek tartottam, hogy emígyen is népszerűsítsem a japán zenéket, és olyan ritkaságokat is feltegyek, melyeket nehéz megtalálni. De mindegy, a letöltős postokat egyelőre magánjellegűvé tettem, és majd később átalakítom, és simán album / kislemez profilokat csinálok. Marad a népszerűsítésnek ezen oldala.

Nincsenek megjegyzések: