2012. augusztus 22., szerda

Merida a bátor

Ahogy megígértem a hétvégén, ma megnéztem a moziban a Merida a bátor filmet. Hát mit mondjak? Egyrészről nagyon csalódott vagyok. Ugyanis bár a trailert nem láttam, de a képből nekem az jött le, hogy egy lány, aki jól bánik a nyilakkal, bebizonyítja, hogy neki is van helye a harcias férfiak között. A film eleje nem lepett meg, hogy szembe kell szállni az anyjával, de hogy egy ügyetlen baki miatt medvévé változzon... Merida részéről lehet látni az érzelmi fejlődést, de én az anyja felől nem éreztem ezt. És ezzel a medvés dologgal igencsak Mackótestvér beütése lett a történetnek, de ott érthető oka volt, hogy miért változott a főhős medvévé. Itt meg csak egy baki miatt. Sajnos a történet nem jött be. Viszont a zene az nagyon tetszett, a rajz is jó volt, bár poénokkal nem volt nagyon eleresztve, de egy-két megmozdulás jó volt. Főleg Merida apjának voltak jó poénjai (nekem már az is tetszett, hogy Frédi hangján szólalt meg). Végig lehetett nézni, összességében jó volt, de nem erre számítottam, és amit kaptam cserébe, az sem kompenzált engem.

Hát sajnálom, hogy így jött össze, de azért örültem, hogy láttam.

Nincsenek megjegyzések: