2012. május 26., szombat

Újabb két díjnyertes kutya

Sikerült újabb két kutyával megnyerni a Nintendogs Cup-ot a Lure Coursing versenyben. A végére már olyan fürgék lettek a kutyáim, hogy már én nem tudtam lépést tartani velük. Egyszer a villamoson csináltam, és mint az őrült úgy forgattam az orsót az érintőképernyőn, remélem, senki nem nézett hülyének. ^^' Egyébként amikor nagyon fürge a kutya, akkor már nagyon nehéz lépést tartani vele, mert nem lehet elég gyorsan forgatni az orsót ahhoz, hogy a kutya utol ne érje, és ha már elég közel van, akkor mindig utánaugrik, és ha elkapja, elmegy egy pár másodperc azzal, hogy kiszabadítom a csalit a kutya fogságából. De tegnapelőtt az az érdekes eset állt elő, hogy nemhogy sikerült lépést tartani a kutyákkal, hanem még gyorsabban értünk célba, mint eddig bármikor. Sőt, a Beagle kutyussal sikerült 40 másodperc alatt beérni.

És itt a Toy Poodle is. Nem tudom meddig tart ez a Nintendogs mánia, de azt én se hittem volna, hogy mennyire meg fogom szeretni.

Egy Beagle kutyusról találtam egy nagyon aranyos háttérképet, most ez van kint:

Nagyon szívesen tartanék Beagle kutyát, de nem lakásban, mert azt olvastam róla, hogy nagyon nagy mozgásigénye van. De egyébként gondoltam arra, hogy az új albérletben lehetne-e. Szerintem egy törpeuszkár még elférne, ami hasonlóan néz ki, mint a virtuális mása.

Elvileg ma lesz a költözés (csak akkor mondom biztosra, ha már ott vagyunk. ^^'). Ha pár napig nem adnék online életjelet magamról, az azt jelenti, hogy nincs ott net.

Nincsenek megjegyzések: