2012. május 28., hétfő

Motteke! Sailor Fuku JAM Project cover

Beszélgetek az egyik argentin sráccal a JAM Project-ről, és egyszer csak elkezdi nekem sorolni, hogy milyen dalokat dolgozott fel az együttes, mert én csak a GUNDAM TRIBUTE FROM LANTIS albumon hallható feldolgozást ismerem egyedül. Elkezdi sorolni, és amikor mondja a Motteke! Sailor Fuku című dalt, csak így nézek hülyén magam elé, ne vicceljen már! Sok dalról el tudom képzelni, hogy eléneklik, de hogy ezt! O_O Mutatott is YouTube linket:

http://www.youtube.com/watch?v=m5LFReFumVM

Ezek öten egyszerűen akármit is csinálnak, nem tudnak hibázni! XD Nem hiszem el, hogy ennyire jól előadták ezt a dalt, hogy az valami hihetetlen. Szerintem bármit el tudnak énekelni. Egyébként az eredeti verziót még soha nem hallottam, még a Lucky Start se néztem soha, csak onnan maradt meg bennem, hogy a 2009-es Animekarácsonyon, a karaokén megpróbálták egy páran elénekelni. Nagyon a maguk módjára sikeredett, és még csak nem is feltétlen negatív értelemben, sikerült maradandó élményt okozni vele.

Nincsenek megjegyzések: