2012. május 4., péntek

"Szép" halálok

Istenem, egy lány azért hal meg, mert megcsúszik a lépcsőn, és beléállt az esernyő. Egy másik alatt meg leszakadt a lift, és mutatják, ahogy a földhöz vágódik a feje. Annyira szexi anime ez az Another, hogy nem is értem, miért vártam ennyit azzal, hogy megnézzem. De tényleg érdekes, hogy annak ellenére, hogy nem rajongok a horror-thriller, sötét hangulatú történetekért, az Another azért megragadta a figyelmemet. 6 rész után azért nagyjából kezd összeállni a történet. És még hátra van a másik fele. Night végignéztem, beszélgettem vele, mondta, hogy az igazán "szép" jelenetek csa ezután jönnek. Alig várom... Na nemcsak a durva részt akarom kiragadni, mert elég komoly története van. 1972-ben egy bizonyos osztályban meghal egy lány, akiről kiderül, hogy mégis él... Lényeg, hogy 1973 óta abból az osztályból (9. osztály 3. csoport, tehát nem egy konkrét osztályról van szó) minden hónapban valami megmagyarázhatatlan baleset következtében meghal. 1998-at írunk, amikor az anime játszódik, akkoriban költözött oda egy srác a családja miatt. Ám nem tud azonnal suliba menni, mert megbetegszik, kórházba kerül. Meglátogatja néhány osztálytársa, már ekkor furcsának találja őket. Amikor először megy iskolába, akkor találkozik azzal a lánnyal, aki akkoriban meghalt... És csak ő látja. Érdekesség, hogy amikor 1972-ben meghalt, azóta az ő helyére senki nem ült. Állítólag ez indította el a szerencsétlenségsorozatot. Egyelőre eddig ennyit tudtam meg, de kész vagyok megnézni a második felét.

Nincsenek megjegyzések: