2012. május 10., csütörtök

Új Zorán DVD és Miki egér SNES játék

Nagyon vártam az új Zorán DVD-t, és kicsit ugyan megkésve, de április 25-én megjelent. Először azt hittem, hogy külön fog megjelenni a koncert CD és külön a DVD, de nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy egybe, mert így olcsóbb lett. Én arra számítottam, hogy a CD külön lesz kb. 3.500 forint, és a DVD 4.500 forint. Láttam az M1-en a koncertet, de így sem volt kétségem affelől, hogy igazi, minőségi produktum lesz, de a 2 részben leadott koncertfilm csak még jobban meggyőzött. Sajnálom, hogy nem lehettem ott az Arénában, nagyon szívesen megnéztem volna élőben. Tehát, én azt mondtam magamban, ha kb. 8.000 forintból kijön a kettő együtt, akkor megérte. De így, hogy a kettő együtt van, és az Europark Saturn-jában 4.500 forint, így lazán megvettem, amint lett egy kis pénzem. Még nem nézem, csak írok erről gyorsan, csinálok valami kaját, és beizzítom a DVD lejátszót. 12 oldalas kis füzet is van mellé, így csak ajánlani tudom, aki szereti Zoránt, az M1-ből látottak alapján is azt tudom mondani, hogy megéri!

Az SNES Magical Quest: Starring Mickey Mouse játék ugyan megvan nekem, de németül, és Spartacus el akarta adni a saját példányát, mondta, hogy angol, azonnal lestoppoltam. Cserébe kapott 3000 forintot, és megkapja a 1994/5-ös magyar Club Nintendo magazint, amit a Game Parkból szereztünk be bagszival. Erről majd később írok, mert be fogom scannelni, megkapjátok tőlem, és a Game Parkról is majd ott fogok bővebben írni. Nagyon örülök, hogy végre megvan angolul, a németet meg el fogom majd adni. 1.500 forintért teszem ki a vaterára. Ajánlom a németet is, mert maga a nyelv nem befolyásolja a játékmenetet, arról nem is beszélve, hogy aki tanul, vagy tud németül, annak előny is a német nyelv. ^_^ Majd később teszem ki a vaterára, és akkor is linkelem be.

Nagyon örülök, hogy végre megint tudok scannelni. Ez a HP Photosmart C5180-as nyomtató átka (ilyenem van), hogy ha nincs benne tintapatron, akkor amikor elindítom, egyszerűen megáll ott, hogy nincs tintapatron, és pótoljam. És akármilyen gombot nyomok meg rajta, semmire nem reagál, csak a kikapcsoló-gombra. Ma vettem utángyártott tintapatronokat, mind a hat színűt, és a nyomtató is beizzítás alá kerül. Sokmindent akartam scannelni, úgyhogy nagyon eljött az idő, hogy hasznát vegyem.

Nincsenek megjegyzések: