2012. április 6., péntek

Végzetes tévedés

Hát nincs annál "szebb" érzés, mint amikor tudod, hogy te vagy az oka, hogy rosszabb eredményt értél el a Mario Kart 7-ben. Megnéztem, hogy állok 150cc-n, egyedül Lightning Cup-on nincs semmilyen csillag minősítés, hát tegyünk egy próbát. Az első három pályán sem mentek simán a dolgok, többször kiütöttek, de úrrá voltam az indulatomon, így el tudtam érni az első helyet. Ám az utolsó pályán, a Maple Treeway-en eleinte minden jól ment, de a harmadik kör végén (mert hát hol máshol) második helyezettként banánt kaptam, mert ezzel fel tudom venni a harcot az első helyezett ellen. De úgy voltam vele, hogy próbáljuk meg. Előredobtam, de leestem... Ugyanis pont akkor használtam, amikor ejtőernyővel mentem a föld felé. Ugyanis az ejtőernyőt lehet irányítani, és ha előre nyomjuk az analóg kart, akkor az ejtőernyő lefele megy. De ennek akkoriban nem voltam tudatában, így bár első helyre vágytam, de csak hetedik lettem... És emiatt ment el az egész verseny.

Nincsenek megjegyzések: