2012. április 14., szombat

Okui Masami póló

kb. 2 hete rendeltem pólót bagszinál:

Nekem nagyon tetszik az új album promóképe, és el is képzeltem, hogy állna rajtam. Ami nagyon jó, hogy nem vasalva van a kép, hanem konkrétan szitanyomással készült, tehát nem kopik el. És tényleg nem lehet kitapintani domborulatot, ahogy egy vasalt pólónál, úgyhogy tartós lesz. A Királypólónál készült, de érdemes megnézni a Bagszipoke pólónézegetőjét, mert rengeteg minta van, elsősorban Pokémonos, Nintendós, animés. Egy db. 3000 forint, de kettőt fizet hármat kap akció van, csak a harmadiknak fehérnek kell lenni. Én nem is tudom, hogy egyáltalán van-e még olcsóbb hely, ahol pólót készítenek. Mert ugye másfél éve csináltattam magamnak a Hakonénél Suarás pólót. De ez még vasalva, és ezt akkor, a 2010-es őszi MondoConra vettem fel, és utána még egyszer... Ha azt akarom, hogy sokáig megmaradjon, muszáj vagyok dísztárgyként használni, mivel ez vasalva van.

Új értékelési irányelvet találtam ki a tesztekhez: Kihívás. Ez a nagyon régi ('90-es évek első felében) 576 KByte-okban volt benne. Akkoriban nem értettem, hogy pontosan mit akarnak vele értékelni, én irányításra gondoltam. Én egy eléggé komplex elv szerint értékelek: Akkor kaphat maximális 10 pontot, ha úgy nehéz, hogy inspirál, hogy csináld meg. Tehát, végülis játékélmény. Ha egy játék könnyű, akkor nem marad meg, csak félreteszed, tehát az azért nem jó. Ha pedig túlságosan nehéz, és már frusztráló, akkor meg azért nem kap magas pontszámot, hiszen akkor már nem is akkora élmény továbbjutni, a iszonyú nagy idegeskedés árán jutsz tovább.

Ja, és 8:15-ig még 25 éves vagyok.

Nincsenek megjegyzések: