2012. április 4., szerda

Újabb eredmények a Mario Kart 7-ben

Tegnap késő este (félálomban) sikerült elérni a 3 csillagos rangot a 100cc Lightning Cup-ban, így most már mindegyik 100cc-s bajnokság tökéletes. Igen, eléggé fáradt voltam 22.45 körül, de úgy döntöttem, hogy ezt még megpróbálom, és sikerült. Közben azért elgondolkodtam azon, hogy miért nem sikerülhet a többieknek 150cc-n és Mirror Cup-on a legjobb minősítés, és az jutott az eszembe, hogy az érméket számolja, így megpróbáltam mindegyik pályán összegyűjteni a 10 érmét, de mivel a Daisy Cruiser-en csak 9 sikeredett, ezért lemondtam arról, hogy megkapjam a 3 csillagot, mert úgy voltam vele, hogy csak a 40/40-re adja meg, de azért végigcsináltam, és nem hiába. Ezek szerint 39/40-re is megadja, de szerintem számít az érmék mennyisége is.

Na de most jön a neheze, ugyanis 150cc-n és Mirror Cup-on sehol nincs 3 csillagos minősítés, sőt, hogy nagyot mondjak, valahol még csillag sincs. Emlékszem, amikor azon voltam, hogy legalább az aranykupa legyen meg mindenhol, már annak is örültem, hogy egyáltalán megvan valamelyik bajnokságban az első hely, nemhogy 40 pont... Fejlődtem azóta annyit, hogy jobban sikerüljön, de most eleinte nem is arra megyek, hogy meglegyen mindenhol a 3 csillag, hanem hogy egyáltalán legyen csillag mindenhol, az egy csillag is szépen mutat majd a nevem mellett online versenyeken.

Nincsenek megjegyzések: