2012. április 23., hétfő

Albérletkeresési mizéria

Valaki magyarázza már meg nekem, hogy miért kötik ki az albérletek döntő többségében, hogy lányokat várnak? T_T Azt még megértem, hogy lány mellé lányt szeretnének, mert nem szeretne fiúlakótárs által megszexuálva lenni, de hogy egyébként miért várnak lányt, azt komolyan nem értem. Le kéne tenni azt a sztereotípiát, hogy egy lány általában igényesebb magára. Azt nem mondom, hogy megfordul a trend, de manapság egyáltalán nem nehéz arra példát mondani, hogy egy lány mennyire nem tart rendet a környezetében, zajos, ugyanezen elv szerint egy fiú igényes a környezetére, szerényen és csendesen viselkedik.

De hogy vidámabb téma is álljon itt, tegnap volt a Pokémon találkozó. Jó volt, bár egyébként is meg voltam fázva, így sem kíméltem a hangomat, úgyhogy már napközben is berekedtem. Mario Kart 7-ezés közben mondtam LL-nek, hogy most már kímélni fogom a hangomat, de pont akkor az utolsó pillanatban értem be az első helyre, és úgy felkiáltottam örömömben, hogy szerintem minimum összenéztek körülöttünk az étkezőasztaloknál. ^^' És biztos a mellettem ülők is örültek nekem akkor.

Végül egy rossz hír: A Magyar Televízió megint nem folytatja a Família Kft.-t, és megint abbahagyja a 124. résznél! A Szomszédokot, és a Kisvárost le tudták végig adni, ezt miért nem? T_T Csak egy okot tudok elképzelni, hogy mivel 2004-ben a Viasat 3 adta a Família Kft.-t, ezért nem került vissza hozzájuk az összes rész. Egyébként ott elég sokáig elment, ilyen 205. részt is láttam, az már 1995. Csak az bosszantott engem, hogy egy idő után már annak a felét is megszakították reklámokkal, és nem adták le mindegyik részt. Azt is egy idő után abbahagyta a Viasat 3. Mit meg nem adnék azért, hogy láthassam az összes részt. Én régen felvettem videokazettára a 318. résztől, és van egy rész, melynek címe: Természeti katasztrófa, az nekem nagyon tetszett, és pont azt nem tudtam végig felvenni, mert akkor volt a végén a videokazetta, de reméltem, hogy ráfér végig, de a 16. percnél a videó elkezdte visszatekerni, mert a végére került. Ez volt 1998. februárjában. És az az érdekes, hogy még a 317. részre is nagyban emlékszem, pedig azt csak egyszer láttam. Poén volt, hogy megpróbálták mindenféle ürüggyel elterelni Lajos figyelmét, mert valami miatt kellett egy varánusz az ő kisállatkereskedéséből, és volt egy taxisofőr is, akit Kerekes József alakított. Az 1997. novemberében volt.

Nincsenek megjegyzések: